#upgrade2SUPER, cea mai nouă campanie locală Samsung, filmată exclusiv cu noul Samsung Galaxy S9+

#upgrade2SUPER, cea mai nouă campanie locală Samsung, filmată exclusiv cu noul Samsung Galaxy S9+

În perioada martie - aprilie 2018, Samsung Electronics România, împreună cu Leo Burnett au desfășurat campania locală de promovare a flagship-urilor Samsung Galaxy S9 și S9+, ce i-a avut ca protagoniști pe Dana Rogoz, Deliric și vlogger-ul MaxINFINITE. Aceștia s-au lăsat inspirați de momentele zilnice din viața lor și au reinventat, ajutați de caracteristicile noului smartphone Samsung Galaxy S9, modul în care comunică de obicei cu audiența lor.

 

Materialele foto și video din campanie, realizate exclusiv cu Samsung Galaxy S9+

Folosind funcțiile Super Slow-Mo și Low Light ale camerelor din Galaxy S9 și S9+, dar și AR emoji, cei trei creatori de conținut au primit un upgrade al vlogurilor lor* și diverse materiale foto și video care au fost publicate pe canalele de social media ale acestora. Toate acestea au fost filmate exclusiv cu telefonul.

 

Protagoniștii campaniei au dat provocarea mai departe și au promovat și un concurs, în care participanții au avut șansa să câștige un Phone Upgrade – un Samsung Galaxy S9+ acordat prin tragere la sorți sau un Social Media Upgrade, constând în nouă ședințe foto-video realizate cu Galaxy S9, acordate prin jurizare.

„Ideea campaniei locale a plecat natural, din promisiunea produsului - The Camera. Reimagined. Ne-am uitat la ce fac de fapt oamenii cu telefoanele lor și la ce folosesc camera unui smartphone. Nu, nu sunt toți fotografi profesioniști, nu au expoziții și nici pagini de Facebook cu Prenume Nume Photography. Pentru majoritatea, fotografiile și clipurile făcute cu telefonul ajung pe Facebook, pe Instagram, pe chat, în Stories, sub formă de boomerang sau GIF-uri amuzante. Oamenii vor un telefon cu o cameră foto prin care tot ce se postează pe social media arată <<super tare>>. Iar cu o cameră ce filmează în Super Slow-Mo și surprinde fotografii perfecte în Low Light, a fost simplu să îndemnăm oamenii la un #upgrade2SUPER cu noul Galaxy S9”, a povestit Dragoș Ometiță (Group Creative Director, Leo Burnett Bucharest).

 

Conceptul de #upgrade2SUPER dezvoltat de Leo Burnett a fost acela de a arăta oamenilor cât de ușor este să surprinzi, în prezent, momentele preferate din viață la cea mai înaltă calitate, cu ajutorul tehnologiei.

 

„În cadrul campaniei, ne-am adresat tuturor celor care și-au dorit un upgrade și acces ușor la experiențe noi, care să se integreze perfect în stilul lor de viață. Să surprinzi momente unice nu a fost niciodată mai ușor și, tocmai de aceea, ne dorim ca această campanie să inspire la crearea și împărtășirea a cât mai multe momente epice din viață folosind camera noului Samsung Galaxy S9 și S9+”, a declarat Simona Panait (Head of Corporate Marketing & Communications South-East Europe, Samsung Electronics România).

 

Reach total de 3,1 milioane și peste 1,2 milioane de vizualizări pe canalele Samsung

Videoclipurile publicate pe canalele de YouTube ale celor trei creatori de conținut au avut un reach total de peste 450.000 de vizualizări, în timp ce postările din social media au atins aproximativ un milion de persoane în perioada campaniei.

Pe canalele de social media ale Samsung (YouTube, Facebook și Instagram) s-a înregistrat un reach total de 3,1 milioane și peste 1,2 milioane de vizualizări.

Peste 7.000 de persoane s-au înscris în pagina campaniei pentru a câștiga un upgrade de conținut.

 

Campania din România a fost dezvoltată de Publicis One: Leo Burnett (Creative), Starcom (Media) și MSL The Practice (PR& Influencers). În social media, campania a fost susținută de Centrade Integrated.

Echipa Leo Burnett Bucharest: Dragoș Ometiță – Group Creative Director, Cristina Șoricel – Art Director, Marius Eftimie – Copywriter, Irina Cărbunescu – Senior Strategic Planner, Adina Redeș – Account Director, Nicoleta Pena – Account Manager, Diana Diaconescu – Digital Account Manager.

Echipa Samsung România: Andreea Butnaru – Campaign & Category Manager, Ioana Sigarteu – Corporate Communication Manager, Ana Drăgoi – Marketing Trainee.

 

Samsung, cel mai inovator brand de gadgeturi

Tehnologia nu stă pe loc și nici noi nu ar trebui. Acum avem acces la o lume plină de posibilități și de experiențe mai bogate prin intermediul unei tehnologii și al unor produse inovatoare. Samsung își dedică eforturile creativității, valorilor împărtășite cu partenerii săi, inovației și oamenilor extraordinari din jur și a construit un brand pe care oamenii îl iubesc și îl plasează în topul preferințelor.

O dovadă a acestui lucru stă faptul că Samsung a fost desemnat de români cel mai inovator brand de gadgeturi, conform studiului realizat de Unlock Market Research în perioada martie-aprilie 2018 pentru revista Biz. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related