Pe plan profesional, Aurora Patrascoiu este Managing Partner si trainer la Core-Consulting & Training. Pe plan personal isi mentine interesul pentru oamenii care au nevoie de ajutor prin diverse proiecte, de pilda excursii organizate pentru copiii cu autism.
Doneaza de 3 ani si asa s-a intalnit cu "N-avem Sange?!", campanie nationala recurenta care incearca sa schimbe situatia problematica cu care se confrunta bancile de sange si oamenii care au nevoie de transfuzii. Astfel, a intrat in grupul bloodFLUENCERILOR, unde si-a asumat mai mult decat rolul exemplului de urmat. Chiar ea ne-a spus ca este dispusa sa mearga de mana cu toti prietenii care se gandesc sa doneze. Caci se confirma inca o data: sa donezi nu-ti face rau, ba din contra - poate creste imunitatea si sigur iti aduce aminte ce bine e sa faci bine. A, si iti ia numai o ora din timpul tau. Suficiente argumente? Centrul de Transfuzii Bucuresti e pe Constantin Caracas 2, sa stii. Adica la Victoriei, aproape de MTR.
Fost inginer, actual trainer
Am absolvit Facultatea de Aeronave a Institutului Politehnic din Bucuresti. Am lucrat ca inginer la Fabrica de Avioane de la Ghimbav, apoi ca Director de Aprovizionare in Bucuresti, si din 2006 in zona de training. In 2009 am facut un curs de Manager Resurse Umane si de atunci am ramas in zona asta. Intre timp am obtinut si acreditare de coach si, da, activitatea mea este de trainer si coach.
In prezent sunt Managing Partener al firmei Core-Consulting & Training, cu activitati in zona de resurse umane. Cred ca “resursa umana” este cea mai importanta resursa in orice activitate, inclusiv in cele in care tehnologia pare ca poate inlocui persoana. Si daca tot ne referim la “donarea de sange”, iata ca, tot la “resursa umana” apelam.
O zi din viata mea se compune din 2-3 sedinte de coaching (face to face sau skype) si intalniri cu diverse companii pentru a oferi serviciile mele; promovare in diverse medii a cursurilor open de Formare Formatori si Specialist in Activitatea de Coaching cu certificare ANC.
Ca bloodFLUENCER
Despre N-avem Sange am auzit ultima oara cand am fost sa donez sange la sfarsitul lunii aprilie. A fost o intamplare ca Marian Costache m-a rugat sa spun cateva cuvinte despre gestul meu de a dona sange si astfel am stabilit legatura cu organizatia. Respect orice demers care are ca rezultat constientizarea si/sau motivarea opiniei publice de a face ceva pentru semeni, eu insami avand un proiect de acest gen in care am adus laolalta copiii cu autism de la Asociatia Horia Motoi si asezamantul de cai Tei Toboc.
In grupul bloodFLUENCERILOR am intrat din dorinta de a contribui cumva la convingerea celor cu care intru in contact de a dona si a transmite mai departe ideea ca A DONA este un gest simplu si la indemna oricui si cere numai o ora din viata noastra.
La a sasea donare
Ce m-a motivat sa donez vine din nevoia mea de contributie. Conform teoriei lansate de Tonny Robbins actionam/decidem in baza a 6 nevoi fundamentale (siguranta, varietate, recunoastere, conexiune, crestere si contributie). Nevoia mea principala este de contributie. Si daca mica mea “contributie” ajuta macar si cat un graunte de nisip, voi dona in continuare.
In acesti 3 ani am donat de 5-6 ori; nu m-am gandit niciodata la beneficiile fizice, dar din punct de vedere psihic si emotional ma simt bine de fiecare data.
Solutii?
Pentru a face din donare un obicei as merge prin companii, dar nu facand campanii de constientizare, ci direct cu centre mobile de donare. Stiu ca sunt multe persoane care ar dona, dar comoditatea si/sau lipsa de timp le stau in cale; ori deplasarea “la botul calului” ar rezolva aceaste neajunsuri.
Desi nu m-am asteptat, postarea filmuletului pe N-avem sange a avut efectul de a convinge si alti prieteni sa doneze; m-au sunat si mi-au cerut informatii. Nu stiu daca as incerca sa conving pe cineva sa doneze, dar pe multi din cei care m-au sunat le-am promis ca daca nu ajung singuri, merg eu cu ei “de mana”.
N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange. Partenerii din acest program sunt, pana in acest moment, Institutul National de Hematologie Transfuzionala, Crucea Rosie Romana, Fundatia Universitara AISTEDA, MACROMEX, Smith&Smith, IQads, Universal Solution, Getica OOH, Radio Romania, Itsy Bitsy, Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange, Smart Society si Motion Vision Communication, care se ocupa si de strategia de comunicare.
In Bucuresti, proiectul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.