Experiment: 4 ore, 157 de atingeri nedorite

Experiment: 4 ore, 157 de atingeri nedorite

Cum, femeile sunt atinse și lor nu le place asta? Chiar se întâmplă chestia asta? Aceasta a fost mirarea, anul trecut, când mărturisirile #metoo au împânzit internetul. De atunci, mai multe branduri au făcut campanii în întâmpinarea acestei mișcări, direct sau cu referințe voalate. Schweppes vine acum cu un experiment din Brazilia, unde 86% dintre femei declară că au fost hărțuite sexual în cluburi. În parteneriat cu Ogilvy Brazilia, compania a creat o rochie cu senzori care înregistrează orice atingere. Într-o seara, trei femei au purtat această rochie, mai puțin de 4  ore. Rezultatul: 157 de atingeri nedorite. Mai mult de 40 pe oră. 

Video-ul realizat de Schweepes încearcă să îi facă pe bărbați să își regândească comportamentul și atitudinea față de femei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related