In perioada sarbatorilor de Paste, o perioada in care este greu de crezut ca poti diferentia un produs, pentru ca toate brandurile duc o competitie acerba pentru o cota de atentie din partea consumatorilor, WOPA Communication a derulat pentru producatorul de uleiuri vegetale Bunge o campanie cu un obiectiv indraznet: acela de a crea o experienta semnificativa pentru consumatori, care sa declanseze decizia de achizitie si care sa pozitioneze uleiul Unisol drept produs de prima alegere in lista cumparaturilor de Pasti.
Sub conceptul creativ propus de WOPA “Iti vine natural sa gatesti cu Unisol”, campania a mizat pe un insight pretios venit din partea clientului:
“Unisol spune ca in viata de zi cu zi, cu totii facem mici compromisuri pentru binele celor dragi - dar nu si in pregatirea preparatelor. Ne-am dorit sa accentuam atributul de brand al uleiului de prima presa Unisol – naturaletea – in special in perioada Pastelui, pentru ca este o perioada in care gatim mai mult decat de obicei si acordam mai multa atentie alegerilor pe care le facem”, declara Monica Spiru (Marketing Manager, Bunge Romania).
Astfel, ideea de activare a fost ancorata atat intr-un adevar de produs – naturaletea uleiului de prima presa, cat si in cunoasterea foarte buna a obiceiurilor si nevoilor consumatorilor in perioada respectiva.
“Stiind ca romanii sunt din ce in ce mai preocupati de latura estetica a tot ce ii inconjoara, cat si de aspectele unei vieti sanatoase, am creat executii cu un puternic impact senzorial, care au asigurat diferentierea in peisajul aglomerat de decoratiuni de Paste si multitudinea de activari de brand din perioada respectiva”, spune Radu Aciobotaritei (Junior Brand Manager, Bunge Romania).
Ca element principal de activare, WOPA a executat o serie de butaforii spectaculoase, pentru a ilustra ideea de naturalete a uleiului de prima presa Unisol. Acestea au fost expuse in cele mai aglomerate locatii pentru cumparaturi in perioada Pastelui, comunicarea de brand fiind completata prin materiale in-store (POSMs), diorame in principalele centrele comerciale, precum si alte executii speciale.
“Campania <Iti vine natural sa gatesti cu Unisol> este un mix excelent intre conceptul creativ folosit, contextualizarea mesajului in locatiile de display si prezenta brandului printr-o executie surprinzatoare in punctele esentiale de contact ale consumatorilor in perioada de Paste”, spune Costin Buta (Managing Partner, WOPA).
Campania s-a derulat in perioada 16 martie – 24 aprilie 2018, in Bucuresti si national, iar printre centrele comerciale si hipermarketurile in care au avut loc activarile se numara Carrefour Orhideea si Baneasa Feeria, dar si galeriile comerciale Afi Cotroceni, Bucuresti Mall, Promenada, Mega Mall, Cora Lujerului, Plaza Romania, dar si Shopping City Galati, Shopping City Suceava, Felicia si Palas Iasi.
"Ne bucuram ca, la final de campanie, sa spunem ca a fost cea mai buna luna Martie din ultimii 6 ani din punct de vedere al vanzarilor pentru Unisol din ulei de Prima Presa.
O campanie originala pe piata uleiurilor din Romania – Unisol fiind primul brand care si-a asumat acest tip de dialog in-store – aceasta a asigurat si o crestere semnificativa a vizibilitatii si intarirea pozitionarii de brand care comunica cu multa naturalete”, declara Petre Ionita (Trade Marketing Manager, Bunge Romania).
Bunge Limited este un lider global in domeniul agribusiness si alimentar, operand in peste 40 de tari, cu aproximativ 32.000 de angajati. Bunge comercializeaza, depoziteaza si transporta seminte oleaginoase si cereale pentru clienti din toata lumea; proceseaza seminte oleaginoase pentru a produce sroturi pentru hrana animalelor; produce uleiuri comestibile pentru consumatori si clienti comerciali din industria alimentara, brutarie, dulciuri, categorii de servicii alimentare; produce zahar si etanol din trestia de zahar; macina grau, porumb si orez pentrua produce ingrediente folosite de catre companiile alimentare; si vinde fertilizatori in America de Sud. Fondata in 1818, compania este plasata in White Plains, New York.
Bunge Romania este unul dintre principalii actori din sectorul agribusiness din Romania, mai ales in ceea ce priveste comercializarea si procesarea cerealelor, a semintelor de floarea-soarelui, rapita si soia, fiind, de asemenea, un actor cheie in sectorul alimentar prin marcile sale Floriol, Unisol, Ulvex si Raza Soarelui.
Bunge Romania contribuie la imbunatatirea vietii oamenilor prin continua dezvoltare a liniei de uleiuri vegetale, controland in mod sustenabil prin operatiunile sale intreg lantul de aprovizionare, de la achizitionarea semintelor, pana la produsele finale care ajung la clienti si consumatori. Prin intermediul operatiunilor de procesare locala a semintelor de floarea-soarelui, rapita si soia, compania ofera partenerilor sai servicii logistice de calitate, disponibilitate si profesionalism. Depunem eforturi pentru a imbunatati starea de sanatate si obiceiurile de nutritie ale clientilor nostri, prin permanenta dezvoltare a produselor, si prin standardul ridicat de calitate si siguranta.
Bunge este prezenta in Romania prin fabrica de la Buzau care produce ulei rafinat pentru consum uman si fabrica de la Lehliu care produce sroturi, biodiesel si uleiuri vegetale brute.