Știm cu toții că agențiile creative nu se pot abține când vine vorba de contul unui brand auto.
Infinit Agency este cel mai bun exemplu, având în portofoliu o bogată experiență formată din campanii și proiecte digitale făcute de-a lungul timpului pentru jucători mari din piața locală din diferite industrii.
Recent, dorința de a lucra pe un astfel de cont a revenit și s-a potrivit la fix cu planurile „japonezilor”.
Echipa Suzuki România se afla la sfârșitul anului 2017 în căutarea unei noi agenții de creatie & comunicare full service pentru Auto și Moto. Infinit Agency a fost acolo să accepte marea provocare, să participe la pitch și să bifeze toate condițiile și exigențele Suzuki, nu doar din România, ci și regional, la vecinii din Ungaria.
Momentul este cu atât mai important cu cât Suzuki România împlinește 10 ani pe piața locală, iar ofertele aniversare sunt un prilej memorabil de comunicare.
„Selecția unei agenții creative full service pentru un brand ca Suzuki, atât Auto cât și Moto, nu este un lucru ușor sau pe termen scurt, iar noi am luat acest subiect foarte în serios. Pitch-ul a fost unul complex și ne-am uitat atât la creativitatea agențiilor participante, la knowledge-ul avansat în zona de digital, abilitățile de planning și buying pe media 360 multichannel, cât și la zona de abilități de client service și project management – suntem un brand care poate avea și până la 10 proiecte într-o singură lună. Infinit Agency au fost norocoșii câștigători, iar colaborarea este deja una bună și suntem foarte fericiți cu alegerea făcută. Suzuki are foarte multe de spus în piața Auto, și o va face alături de partenerul nostru Infinit pentru următorii ani.”, Nicoleta Gerea (Office Leader Suzuki Romania).
Demaraj in forta la început de an – cel puțin 10 proiecte și campanii în paralel din prima lună!
Echipa Infinit Agency a trebuit să-și revină repede după euforia răspunsului pozitiv și să se apuce tactic de treabă. Unul dintre primele brief-uri importante a fost lansarea unui nou model în România, la Salonul Internațional Auto București. Conferinta de presa si activarile de la stand au ieșit conform planului, în ciuda unui deadline strâns, iar pasionații de autoturisme s-au putut bucura de modelele Suzuki și de prezentarea ofertelor aniversare de 10 ani.
În paralel, Suzuki & Infinit au lansat o campanie masivă pe modelele Vitara și S-Cross, alături de logo-ul aniversar, iar spoturile adaptate de pe TV, ad-urile din online, Social Media și asseturile brand-ului funcționează împreună pentru a le oferi fanilor Suzuki motive de sărbătoare.
Răspunsuri rapide pentru o cursă lungă.
Infinit Agency a lansat deja prima campanie multichannel 360 digital centric, dar și cu suport TV și două asseturi noi pentru modelele Vitara și S-Cross.
Toate mecanismele au fost puse în funcțiune încă din prima lună, iar campaniile de performance și awareness sunt deja sus pe toate mediile.
Ecosistemele create de Infinit sunt deja recunoscute în piața romanească, dar și Vest Europeană pentru rezultate, așa că cifrele pozitive încep să și apară.
Landing page-urile pentru modelele Vitara și S-Cross generează deja lead-uri complete și de calitate, iar invitația la test drive primește deja o mulțime de răspunsuri. Programul RABLA este în focus în Q1 și Q2, iar împreună cu oferta aniversară caută să atragă cât mai mulți consumatori dornici să combine bucuria unui autoturism nou cu experiența Suzuki.
Deși zona de performance va fi mereu pe primul loc, echipele Infinit Agency și Suzuki România promit și activări speciale în viitor, care să loializeze și să întoarcă privirile spre caracteristicile competitive și accesibile ale modelelor brand-ului japonez.
„Orice companie, brand sau agenție „la zi” înțelege că nu mai există de multa vreme „online” sau „offline” – noi administrăm „360 customer experience” în numele brand-ului. Ne-am dorit foarte mult acest cont și cred că s-a văzut și în pitch din moment ce l-am și câștigat. Suntem impresionați de brand-ul și de modelele Suzuki, dar și de echipa pe care am găsit-o acolo și credem foarte mult în ceea ce facem deja împreună și vom face în următorii ani. Îmbinarea creativității cu strategie bună, media planning și buying „smart”, totul pe o intelegere foarte clara a „customer journey”-ului, este soluția pe care merge Infinit pentru că, la sfârșitul zilei, obiectivul unei agenții este să livreze rezultate clare de business în cel mai creativ mod posibil. Mulțumim Suzuki pentru încredere! - Dōmo arigatōgozaimashita!„ Alex Cernatescu (CEO & Co-Founder - Infinit Agency).
Ca rezultate, colaboarea Infinit și Suzuki a reușit să aducă deja o medie de peste 50 lead-uri/înscrieri la test-drive pe zi, deci peste 1.000 de astfel de lead-uri pe lună, ceea ce este un rezultat foarte bun pentru piața românească Auto.
Folosim atât canale media clasice, cum ar fi TV-ul, dar mai ales canale digitale, unde, pe lângă Google sau Facebook plus regii locale, mai utilizăm și tehnologii cum ar fi Programatic, campanii de geo-localizare, campanii de mobile și multe altele pentru un mix optim de campanie.
Echipa Suzuki Romania
Nicoleta Gerea – Office Leader – Suzuki Romania
Eugenia Peruzzare – Marketing Specialist – Suzuki Romania
Echipa Infinit Agency
Alexandru Lăzăreanu „Leje” – Creative Director
Cezar Iliescu – Art Director/Video Editor
Bogdan Moraru – Art Director
Irina Blanșek – Copywriter
Luca Costea – Copywriter
Iris Gologan – Senior Digital Strategist
Adrian Bratu – Client Service Director
Delia Chirilă – Account Manager
Mihaela Ionete – Senior Account Executive
Claudiu Catană – Head of Digital Media
Radu Nedelea – Digital Media Specialist
Vlad Dincă – Digital Media Specialist
Cuore Nica – Web Development
Georgiana Codrescu – Social Media