High Contrast lansează Move to Brașov: 7+1 motive pentru a te convinge să te muți în Brașov

High Contrast lansează Move to Brașov: 7+1 motive pentru a te convinge să te muți în Brașov

Move to Brașov este o campanie de recrutare pentru web designeri, developeri și specialiști de marketing inițiată de agenția digitală High Contrast.

"Echipa este în continuă creștere în ultimii ani și ne-am gândit să promovăm un avantaj major pe care îl avem față de alte agenții din țară: locația. "
(Emilia Jercan, CEO)

Movetobrasov.com descrie o săptămână obișnuită, așa cum o vede echipa, inspirându-se din activitățile și pasiunile lor. Poți să începi săptămâna cu o cafea în Piața Sfatului, să faci un grătar în curte după muncă, să iei micul dejun pe Tâmpa miercuri dimineață sau să faci experimente culinare joi la prânz. Site-ul e un teaser al vieții de agenție în Brașov.

Scopul campaniei este de a scoate în evidență avantajele majore ale unui job în Brașov: timp, natură, peace of mind.

 

HR de agenție de creație

Agenția caută constant metode alternative de recrutare, iar fiecare campanie de HR e tratată ca orice alt proiect. Urmează tot procesul de creație, de la brief, la brainstorming, variante și revizii pe vizual sau A/B testing pentru postările din Social Media.

Ideea a apărut încă de anul trecut când am început să includem și orașe precum Constanța, Ploiești, Târgu Mureș sau Craiova în anunțurile noastre de recrutare. Ne-am gândit apoi că „Move to Brașov” e mai mult decât un call to action și că îl putem transforma într-o campanie.

A urmat un hackathon de weekend la Demisol. Opt ore, două pizza și câteva cafele mai târziu, aveam textele, design-ul și site-ul de campanie aproape implementat. Nu a trecut de directorul nostru de creație, dar a fost fun și ne-a făcut să ne atașăm de proiect. Am făcut o ședință de creație, am stabilit noile direcții și am lansat un site apreciat acum în comunitățile de design și frontend.
(Emilia Jercan, CEO)

 

De ce recrutare în afara Brașovului

Avem atât colaboratori cât și clienți răspândiți în Europa, distanța nu a fost niciodată o problemă, mai ales când vorbim de proiecte de digital. Lucrăm cu freelanceri din Iași, Cluj, Mureș, Constanța, București și am întâlnit astfel oameni foarte buni pe branding sau web. Mulți dintre ei ne-au spus că și-ar dori să se mute la un moment dat în Brașov și le-am dat un motiv în plus. 

Totodată este din ce în ce mai greu să găsim oameni potriviți în Brașov. Studenții de acum pleacă mâine în București, Cluj sau în afara țării. Programatorii se angajează încă din timpul facultății în corporate, fără să experimenteze un job într-o companie mică. Mai mult, puțini cunosc conceptul de agenție. Încercăm să promovăm asta prin evenimentele pe care le ținem la sediul nostru de pe Horia 6 (Noaptea agențiilor, Workshop-uri la Demisol), prezența la Universitatea Transilvania, campanii alternative de recrutare (Speed dating party), sau programe de internship.

Este important să ai în echipă oameni diferiți pentru dezbateri și viziuni diferite. Așa se produce schimbare. Pe lângă oameni din alte județe, aducem constant în echipă oameni din alte țări prin diferite programe europene. În prezent avem o colegă nouă pe design din Portugalia pentru următoarele trei luni.
(Emilia Jercan, CEO)

 

Impactul unei campanii de digital

Site-ul a fost lansat pe 25 aprilie 2018 și în două săptămâni a adunat peste 3500 de vizite, iar postarea de pe Facebook a avut un reach de peste 12000 de utilizatori. Reacțiile au venit imediat, de la mesaje în Social Media la email-uri și CV-uri trimise prin formularul de contact de pe site. Au aplicat deja mai mult de 100 de oameni și agenția se așteaptă ca în următoarele săptămâni să aibă câteva sute de înscrieri. O să urmeze apoi o perioadă de selecție, teste și întâlniri pentru a-i cunoaște pe candidați. Ideal ar fi să se alăture echipei doi programatori web (PHP), un web designer și un specialist marketing.

Am primit chiar mesaje de la alte companii din Brașov care ar vrea să se alăture campaniei, ceea ce ne-a bucurat. Există deci potențial să gândim o campanie comună pe viitor.

Site-ul a fost foarte bine primit în comunitățile de digital precum CSS Design Awards, Awwwards, Designer News, Muzli by InVision, BestCSS și Design Nominees. Astfel au început să primească CV-uri și de la oameni din Olanda, Portugalia sau Nepal.

Credem că Brașov este locul ideal pentru muncă de creație și de multe ori folosim locația ca un avantaj principal față de alte agenții din țară. Am menționat că ajungem la cabana Postăvaru în 45 de minute (pe jos)? #movetobrasov

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related