IQads si SMARK lanseaza Update Plus, serviciul de redactare, publicare si promovare a comunicatelor de presa pentru companii

IQads si SMARK lanseaza Update Plus, serviciul de redactare, publicare si promovare a comunicatelor de presa pentru companii

Un comunicat de presa are o durata de viata scurta, pe care si-o poate desfasura eficient ori inutil.

Diferentierea se face in functie de doua lucruri esentiale: modul de prelucrare a informatiei anuntate de comunicat si segmentul de oameni la care ajunge ea. Ambele bifate in cadrul Update Plus, noul serviciu lansat de IQads & SMARK dedicat redactarii, publicarii si promovarii comunicatelor de presa.

„In dezvoltarea acestui serviciu, am plecat de la o nevoie existenta in cadrul companiilor care nu lucreaza cu echipe de PR, dar care realizeaza ca anumite etape ori actiuni din cadrul activitatii companiei lor au nevoie si trebuie sa fie comunicate.

Am gandit serviciul tinand cont si de necesitatea de a avea un flow simplu de achizitie si livrare a acestuia: completarea unui brief  > redactarea comunicatului > aprobarea lui > publicarea > promovarea lui", explica Marius Cristea (Managing Director, Blue Idea  - IQads, SMARK).

Update Plus este destinat companiilor care nu au integrate departamente sau echipe de PR si care doresc sa comunice extern si vizibil actiunile, initiativele, lansarile, rezultatele lor din domeniile marketingului, comunicarii, productiei, CSR-ului si oricare alte demersuri proprii care necesita vizibilitate.

Serviciul vine in special in intampinarea companiilor din marcom, anume domeniile Branding, Design, Packaging, Online, Consultanta in marketing, Dezvoltare web, BTL, Marketing Direct, Mobile marketing, Productie audio, Productie foto, Productie publicitara, Productie video, Publicitate indoor, Publicitate outdoor, Publicitate neconventionala, Research, Tipografii, precum si altor companii din domenii adiacente.

 

Ce implica serviciul Update Plus

Noul serviciu implica urmatoarele trei etape: redactarea comunicatului conform unui brief stabilit in prealabil; publicarea comunicatului pe platformele IQads si SMARK; promovarea comunicatului, care cuprinde: 

■ afisarea in homepage-ul IQads timp de 7 zile
■ anuntarea in newsletterul saptamanal IQads, care are 40.000 de abonati. Exemple de newsletter: 2  |  3
■  share-ul comunicatului pe conturile de social media ale platformelor noastre: IQadsIQads News si SMARK (peste 150.000 de abonati)

Mai multe detalii despre serviciu gasiti pe pagina de prezentare Update Plus.

 

Actiuni care pot face subiectul unui comunicat de presa dezvoltat si promovat prin serviciul Update Plus

• Lansarea unor noi campanii de comunicare
(cu date despre perioada de desfasurare a campaniei, obiective urmarite, contextul de piata, conceptul creativ, executiile pe toate canalele media, numele agentiilor care au colaborat, echipele implicate, declaratii de la agentiile si clientul implicati – nume si functii)

• Rezultatele obtinute in urma finalizarii unui proiect din domeniul comunicarii
(cu date despre obiectivele proiectului si rezultatele obtinute, puse in context)

• Finalizarea unui proiect de branding sau rebranding
(cu date despre serviciile oferite de agentie pentru realizarea proiectului, descrierea contextului care a facut necesar proiectul, detalii despre identitatea vizuala, imagini reprezentative, declaratii de la agentie/client, echipele implicate – nume si functii)

• Inovatii aduse de companie in domeniul in care activeaza
(cu date despre motivele pentru care inovatia respectiva rezolva o problema a publicului tinta, aplicabilitate, costuri implicate)

• Schimbari aduse de companie la nivelul modelului de business, organizarii, structurii
(cu informatii despre motivele care au dus la schimbare, descrierea implicatiilor schimbarii si asteptarile pentru perioada urmatoare modificarilor)

• Schimbari la nivel de top in echipa companiei
(cu date despre numele noii pozitii ocupate in companie, indatoririle care vin odata cu functia, date relevante din CV, obiective pentru perioada urmatoare)

• Prezenta companiei la targuri si festivaluri internationale
(cu informatii despre specificul evenimentului, locul si perioada de desfasurare, in ce consta prezenta companiei romanesti la eveniment si motivele prezentei acolo)

• Prezenta unui reprezentant roman in juriul festivalurilor internationale
(cu date despre numele si functia celui care reprezinta Romania in juriu, numele categoriei jurizate, componenta completa a juriului, date relevante din CV-ul reprezentantului roman, numele altor festivaluri la care a fost prezent in juriu si categoriile)

• Rezultatele unor cercetari care acopera subiecte din comunicare
(cu informatii despre cele mai interesante observatii obtinute in urma cercetarii, numele agentiei de research care a realizat studiul, numele clientului care a solicitat cercetarea, metodologia folosita, cum a fost realizata esantionarea, numarul de intervievati si pentru ce segment al populatiei e reprezentativ, eroarea de esantionare)

• Proiecte inovatoare realizate de oameni de comunicare in alte domenii creative
(cu date despre initiatorul proiectului, obiectivele urmarite, detalii despre proiect, echipa implicata, imagini reprezentative)

• Afilieri, asocieri intre companii din domeniu
(cu informatii despre data finalizarii procesului, schimbarile care intervin in urma asocierii, informatii despre companiile care se asociaza – pozitia ocupata in piata, cifra de afaceri in ultimul an, numar de angajati, pozitionare)

• Rezultate ale unor proiecte de comunicare derulate de companii
(CSR, extensii de brand, campanii promotionale, modificari de packaging, activari, etc; cu obiective, rezultate, echipele implicate, declaratii de la agentiile si clientii implicati – nume si functii)

• Extinderea portofoliului de produse si servicii oferite de companiile din industria publicitara: lansarea de noi capacitati de productie; lansarea de noi suporturi in potofoliul unei companii de publicitate outdoor, publicitate indoor, publicitate neconventionala, regii; largirea ariei de expertiza pentru companiile din marcomm etc
(cu precizarea contextului pietei si a motivelor care au dus la regandirea portofoliului de produse si servicii, obiectivele companiei, implicatii asupra business-ului companiei si al clientilor, declaratii din partea reprezentantilor companiei – nume si functii)

• Rezultatele unei companii din industria comunicarii la finalul unui an financiar
(cu modificari in portofoliul de clienti, evolutia portofoliului de servicii si produse oferite, evolutia cererii, contextul pietei, cifra de afaceri, declaratii din partea reprezentantilor companiei – nume si functii)

• Repozitionarea sau consolidarea pozitiei/operatiunilor/portofoliului unui jucator din industria de marcom prin extinderea/redimensionarea/regandirea portofoliului de servicii si produse, prin achizitia unor tool-uri proprietary etc (cu informatii despre contextul pietei, despre investitiile realizate si rezultatele preconizate, declaratii din partea reprezentantilor companiei – nume si functii)

 

Serviciile dezvoltate de Blue Idea

Serviciul Update Plus se adauga listei de servicii dezvoltate de Blue Idea pentru agentiile si companiile active in marketing si comunicare:

AdJob: serviciul de recrutare pe pozitii de marketing si comunicare;

Catalog: serviciul de prezentare si promovare a companiilor din industriile de comunicare, marketing si domeniile conexe;

Branded Content: serviciul de dezvoltare a unor materiale ample in functie de un brief al agentiei/brandului/companiei;

TheCreator: serviciul prin intermediul caruia brandurile dau briefuri comunitatii creative - profesionistii din industriile creative, studenti sau aspiranti - obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach;

Update: serviciul de publicare a comunicatelor de presa.

 

IQads si SMARK sunt platformele dedicate industriilor de marketing, comunicare si creative, care activeaza cea mai mare comunitate creativa din Romania: profesionisti, freelanceri, aspiranti si admiratori.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related