Tuio semneaza noua campanie de recrutare a companiei Kellogg's si incepe indraznet, direct cu influenceri. Asta pentru ca Kellogg's a inteles ca o campanie de employer branding in 2018 trebuie sa insemne mai mult decat anunturi de angajare pe portaluri de recrutare.
Noua campanie de recrutarea a companiei o are in rol principal pe Ana Morodan, unul dintre cei mai cunoscuti bloggeri de stil&lifestyle.
In cele trei spoturi ale campaniei de recrutare, Ana Morodan alege sa-si schimbe jobul pentru o saptamana si sa se angajeze in cadrul companiei. O alegere care se lasa chiar cu o petrecere surpriza din prima zi de munca, asa cum se cuvenea pentru un nou angajat influencer.
“Am ales sa dam acestei campanii de recrutare un flavour cat mai creativ, out of the box si, mai ales, in trend cu preferintele publicului – adica folosindu-ne de influencerii momentului. Ana este prezenta aceea nonconformista pe care n-ai vedea-o intr-o corporatie. Dar, uite ca, de fapt, si ea s-ar putea integra foarte bine la noi. In aceste spoturi, Ana introduce publicul larg in cultura companiei noastre: una diferita, fresh, moderna, prietenoasa.
Ne-a placut abordarea creativa propusa de Tuio si am ales sa lucram cu ei pentru aceasta campanie de employer branding tocmai pentru ca ne-a placut portofoliul de campanii creative de pana acum, noi cautand o astfel de directie, si nu neaparat pentru experienta pe care o au in alte campanii de recrutare.”, Robert Lewis (Talent Acquisition Lead – Kellogg's)
Campania de employer branding realizata de Tuio este una integrata si include parte de strategie, creatie, campanie media, activare cu influenceri, productia celor 3 spoturi (al treilea urmand sa fie lansat in luna mai) si productie outdoor (metrou si afisaj stradal).
Astfel, brandul multinational vrea sa se pozitioneze ca un angajator high-level, obiectivul major fiind recrutarea de persoane in pozitii cheie pentru departamentul Global Business Services din Romania.
“Stim ca pe piata din Romania competitia pentru talent este o mare provocare pentru angajatori. Din momentul in care am parcurs brief-ul, ne-am dat seama ca e o oportunitate pentru noi sa venim cu o abordare creativa care imprumuta strategii si tehnici asemanatoare campaniilor de imagine pe care le realizam in cadrul agentiei. Noi ne bucuram ca brandul Kellogg's a acceptat sa mergem pe o directie indrazneata, funny, in care am mizat pe influencer marketing, in trend cu tendintele actuale.”, Andrei Gingirov (Business Development Director - Tuio).
Campania de employer branding se va desfasura in perioada aprilie-octombrie.
Kellogg's are un portofoliu de peste 1.600 de produse alimentare si activitati in 180 de tari. Intre brandurile companiei se regasesc Froot Loops, Corn Flakes, Pringles, Frosted Flakes, Rice Krispies, Special K, Cocoa Krispies, Keebler, Pop-Tarts, Kashi, Cheez-It, Eggo, Nutri-Grain sau Morningstar Farms.
Echipa Tuio: Cristian Codreanu (Art), Alexandru Zamfir (Art), Luchian Abel (Copywriter), Cosmin Baba (Creative Director), Ludwig Petre (Client Service Director), Andrei Gingirov (Business Development Director).
Echipa Kellogg’s: Robert Lewis (Talent Acquisition Lead – Talent Marketing), Andrei Cornea (Talent Acquisition Process Lead – Talent Marketing).