Experiment pe internet: Bunătate care îți dă fiori

Experiment pe internet: Bunătate care îți dă fiori

În plin scandal al datelor personale și al intimității abuzate din mai multe părți, pericolele tradiționale sunt destul de jos pe lista noastră de îngrijorări. Compania de securitate Uppersafe și agenția franțuzească Herezie Group au făcut un experiment care să ne arate că amenințările sunt peste tot și la multe dintre ele nici nu ne gândim. 

Urmărind 20 de camere nesecurizate ale mai multor oameni și identificându-le IP-ul, au aflat despre aceștia detalii dintre cele mai intime. Apoi le-au trimis cadouri. Un geam pentru cineva căruia i se spărsese o fereastră, un cablu mai lung pentru o femeie care avea probleme cu telefonul, ketchup etc. Pe pachete, compania a lăsat și un număr de telefon, unde cei care au primit aceste cadouri să sune și să afle cum a aflat o companie atâtea lucruri despre ei. Din cei 20 de participanți involuntari ai experimentului, 8 au fost de acord ca imaginile cu ei să fie folosite în campanie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related