Landing page-ul dedicat noii linii de produse premium de la Beko este construit in jurul conceptului de 3D Product Showcase. Ce inseamna mai exact? Este vorba despre o experienta digitala inovativa, care ii permite utilizatorului sa exploreze intuitiv tehnologia din spatele produselor.
Iata care a fost parcursul proiectului.
Punctul de plecare
Beko si-a dorit o abordare digitala foarte fresh, care sa pozitioneze produsele in segmentul de top in mintea consumatorului si sa reflecte functionalitatile premium ale acestora.
Solutia implementata de Bright
Ideea de la care s-a pornit a fost de a integra pe landing page-ul de prezentare un concept care sa surprinda la nivel tehnic, sa raspunda nevoilor de pozitionare ale brandului si sa ofere o experienta intuitiva utilizatorului. 3D Product Showcase s-a dovedit a fi solutia optima. Tehnicile inovative 3D si animatiile ofera utilizatorilor paginii posibilitatea sa se conecteze cu produsul intr-o maniera care nu este posibila in afara spatiului virtual.
Tehnologii utilizate
- Modelarea 3D a produselor si a componentelor acestora in acord cu specificatiile fiecaruia, precum si optimizarea pentru prelucrare si animatie;
- Texturare digitala pentru reflectarea corecta a design-ului si materialelor produsului real;
- Animarea pozitiei componentelor produsului pentru a obtine o axonometrie explodata cu rol de evidentiere a acestora si utilizarea transparentei carcasei pentru a oferi acces la tehnologiile integrate.
- Optimizarea video-urilor obtinute in urma randarilor HD pentru a raspunde cerintelor web si utilizarea unei combinatii de Javascript si CSS3 pentru a da fluiditate animatiilor si a realiza functionalitatile necesare navigarii.
Workflow
1. Brainstorming cu clientul pe nevoile categoriei de produse;
2. Identificarea strategiei de comunicare vizuala;
3. Crearea arhitecturii de continut;
4. Wireframing;
5. Animations Script;
6. Look & Feel Page, inclusiv sample 3D animat;
7. Full Layout;
8. Full multi-frames animations;
9. Front-end & Back-end;
10. Inserare continut, inclusiv a animatiilor 3D;
11. Optimizarea multi-device, multi-browser, multi-os, multi-resolutions;
12. Testing;
13. Go live.
Proiectul din perspectiva clientului
“Ne dorim ca experienta oferita de produsele Beko sa se reflecte si la nivel de interactiune digitala cu brandul. De aceea, pentru crearea landing page-ului destinat noii linii de produse premium, am optat pentru propunerea inovativa a celor de la Bright Agency, bazata pe tehnici 3D si animatii. Intentia noastra a fost sa realizam o interfata intuitiva si dinamica pentru utilizator”, declara Gabriel Eremia (Digital Marketing Manager Arctic).
Proiectul din perspectiva agentiei
„Dezvoltarea acestui landing page a adus multe provocari pentru echipa noastra. A fost necesara identificarea echilibrului intre calitatea imaginilor si a randarilor 3D, complexitatea animatiilor si viteza site-ului. Departamentele de design si dezvoltare au testat impreuna diferite tipuri de solutii pentru a o identifica pe cea optima”, marturiseste Razvan Cristea (Head of Front-end).
“Pe partea de design a trebuit sa identificam si sa selectam cele mai relevante cadre 3D pentru end user din fisierele .CAD primite de la client, fara sa pierdem din vedere factorul Wow. S-a lucrat pentru a pastra unitatea paginii si coerenta intre UI si animatii, astfel incat experienta finala pentru utilizator sa decurga fluid”, completeaza Casandra Voicu (Head of Design).
3D Product Showcase - o noua directie de business pentru Bright
“Experienta digitala dezvoltata pentru Beko se inscrie in noua directie a agentiei. Aceasta colaborare a reprezentat pentru noi o adevarata oportunitate de a explora și implementa tehnologii inovative cum sunt cele pentru 3D Product Showcase. Este o zona pe care ne dorim sa o crestem. Lucram deja la dezvoltarea de noi produse cu un grad de interactivitate ridicat, care credem ca vor avea un impact extraordinar asupra utilizatorului final”, Bogdan Nicoara, (Fondator și CEO Bright Agency).
Echipa
Echipa Beko Romania:
Gabriela Geana - Head of Marketing
Gabriel Eremia - Digital Marketing Manager
Laura Voica - Digital Marketing Specialist
Echipa Bright Agency:
Marius Palca/Dan Chirita - Project Manager
Alina Casandra Voicu - Head of Design
Teodora Dorobantu - Senior UX/UI Designer
Razvan Cristea - Head of Front-end
Petrica Postolache - Font-end Developer
Cristina Colotelo Ban - Senior Copywriter