Pentru mulți dintre noi, amintirile legate de băile din școlile publice românești sunt sumbre. Pentru copiii noștri, lucrurile nu stau foarte diferit. Există multe cazuri în care băile din școli sunt insalubre și reprezintă chiar un pericol pentru sănătate. Cersanit, este un producător de profil din piața locală care are o ofertă completă pentru renovarea sau construirea băilor și grupurilor sanitare, a ales să ofere un sprijin real în acest sens și a lansat, printr-o campanie semnată GAV, prima sa acțiune de CSR, ”Cersanit trece baia pe curat. La școală, ca acasă”. În perioada Aprilie-August, 1% din vânzările produselor Cersanit vor fi direcționate către renovarea băilor din școlile publice românești.
”În momentul când am ajuns în situația de a lua o decizie în ceea ce privește abordarea din punct de vedere al comunicării, am votat unanim pentru această campanie. Și noi avem copii și a fost simplu să facem o alegere.” a adăugat Alina Mureşan (managerul de marketing pe Europa de Sud la Cersanit România).
„Dorim să atragem atenția sectorului privat asupra implicării în comunitatea din România. Am generat acest proiect din dorința de a sprijini părinții români la scoală, ca acasă.” , a spus Janos Lupas (Director Vânzări Sudul Europei).
„Pentru un brand care nu a comunicat niciodată 360 la nivel național, alegerea CSR-ului ca primă campanie de awareness este un act de curaj. Cersanit spune astăzi clar și răspicat, că a venit momentul să facem ceva. Suntem onorați că am fost aleși să creăm prima lor campanie de comunicare și că putem sa facem și noi, GAV, ceva, oricât de modest, pentru școala românească ” , a declarat Lucian Georgescu (director executiv GAV).
Protocolul de colaborare semnat între Ministerul Educației Naționale și Cersanit România asigură cadrul instituțional și juridic pentru funcționarea și dezvoltarea proiectului, prin care se vor renova grupurile sanitare situate în incinta unităților de învățământ preuniversitar de stat selectate.
Promotorul acestei campanii este Liana Stanciu care va susține proiectul direct de pe teren, din școlile care au nevoie de renovare. Spotul TV al campaniei a fost regizat de Bogdan Albu.
Cersanit este o marcă înregistrată a grupului multinațional CERSANIT GROUP din Polonia. În România, are o prezență constantă din 2006, cu peste 34 colecții de obiecte sanitare, mobilier și căzi de baie și peste 500 de colecții de plăci ceramice. În ultimii ani, marca Cersanit a fost premiată în Polonia, cu distincția Superbrand, la categoria renovări și decorațiuni interioare.
GAV este Agenția de publicitate independentă românească (membră a Grupului de agenții independente Interpartners), fondată și condusă de Lucian Georgescu, primul director de creație român și unul dintre ultimii seniori încă activi din publicitate. Direcția creativă este asigurată de Predu, unul dintre cei mai titrați CD ai industriei, cu peste 100 de premii naționale și internaționale (Cannes Lions, Eurobest, Epica, International Cup, Festo, Golden Drum, Golden Hammer, NYF, Ad’Or, Internetics, ADC, Effie).
Din echipa GAV fac parte Adrian Preda - Creative Director, Alexandru Borșan - Strategy Director, Sabin Belușică – Client Service, Cristian Ene - Online, Corina Sarbu – Art Director, Radu Zaharescu – Art Director, Remus Mihalcea – Copywriter, Constantin Elisei - Graphic Design și Igor Pogorevici – Art Director.