Timpul nu e bland cu nimeni. Nici cu clientii, nici cu agentiile de research si, in consecinta, nici cu respondentii care primesc la completat chestionare foarte stufoase, de cateva zeci de minute, din volumul de date colectate trebuind apoi sa reiasa un spectru larg de observatii de nuanta. Ceva, pe undeva, nu se leaga. La 10 ani de la infiintarea 360insights, Panicos Christopoulos (Managing Director, 360insights) ne vorbeste despre o schimbare de perspectiva pe care spera sa o concretizeze cu sprijinul clientilor agentiei: masurarea unui numar redus de indicatori, dar maximizand informatia extrasa pe baza lor. Cu alte cuvinte, schimbarea focusului proiectelor de research catre profunzime vs. abordarea catch-all, intalnita in research-ul romanesc.
[Directii de research] Panicos Christopoulos (360insights): Problema timpului apare si la respondenti, carora le este tot mai dificil sa raspunda la chestionare lungi, de cateva zeci de minute
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: