2018 este pentru Clock un an al redefinirii, un an al realinierii agenției în fața publicului și a companiilor, un an al repoziționarii serviciilor. Nevoia redefinirii și repoziționării a venit natural odată cu schimbările interne, cu adaptările periodice la piață și la cerințele clienților si mai ales cu noile servicii din portofoliul agenției.
Clock este agenția de BTL și shopper marketing care livrează servicii tailor made concepute pentru a susține creșterea vânzărilor și a notorietății brandului și pentru a aduce mai aproape consumatorul de brand într-o maniera naturală, organică. Experiența de 16 ani în campanii de success dedicate oamenilor și creșterii valorii brandurilor și produselor a făcut ca agenția să dezvolte un program cu o viziune unică, originală, un program care face din comunicarea interpersonală cel mai performant instrument de promovare, de creștere a notorietății și de fidelizare.
Integritate, încredere, eficiență, responsabilitate, performanță și spirit de familie sunt valorile integrate adn-ului agenției care ghidează intregul mod de lucru, și noua identitate de brand are ca punct central definirea clară a caracterului și valorilor Clock. Culorile vibrante și formele bine definite exprimă clar și direct caracterul puternic și capacitiv, de expert al industriei de publicitate, care se bazează pe resurse importante și este mereu pregătit pentru orice tip de provocare. Fiecare serviciu din portofoliul agenției este reprezentat de una dintre culorile identității de brand ca parte a unui intreg care funcționează perfect.
“Cu timpul, adaptându-ne la cererile clienților am trecut prin diverse schimbări și upgradări și percepția asupra Clock s-a disipat. Am căpătat notorietate în piață prin calitatea proiectelor livrate către clientii noștri, cu care avem relații foarte trainice, iar filosofia agenției s-a cristalizat în timp, natural. Clock înseamnă multă experiență, pragmatism și inițiativă, dinamicitate și spirit de familie. Este poate, cea mai importantă valoare a agenției pentru că, exact ca într-o familie, avem aceleași reguli nescrise dar foarte sănătoase.
Noul logo Clock chiar ascunde în elementele lui combinate această valoare; este o poveste prin sine insăși din perspectivă grafică de care suntem foarte incantati. Dacă suprapui primele trei elemente și ultimele trei elemente din logo rezultă două ceasuri care indică două ore diferite, 12:15 si 13:20. Este ora prânzului în familia Clock când toată lumea mănâncă împreună și efervescența de idei și argumente abundă. Cum spuneam, exact ca într-o familie. S-au nascut multe idei bune marca Clock la masa de prânz.”, ne precizează Eduard Kungl (general manager-ul Clock).
„Clock este unic și se datorează oamenilor și spiritului lor caracterizat de pasiune, agilitate, dedicare și dorința de inovatore, și noua identitate este rezultatul intersecției acestui spirit cu valorile, experiența și filosofia agenției.”, încheie Eduard Kungl.