Lucruri serioase de 1 aprilie. Dar nu numai

Lucruri serioase de 1 aprilie. Dar nu numai

In anticiparea oficializarii 1 aprilie, Ziua Internationala a Fake News, sarbatoarea a impartit oamenii in patru categorii:

1. Cei carora nu le pasa;
2. Oamenii seriosi care spun ca daca tot anul se fac glume (impotriva noastra), e nevoie de o zi pentru reculegere;
3. Cei care au incercat sa faca glume si i-au enervat pe cei din categoria 2;
4. Echipele de social media ale companiilor si institutiilor care au lucrat cu ce au avut, in incercarea de a atinge in vreun fel sau altul categoriile de mai sus.

Inainte de a purcede la pacalelile care s-au produs anul acesta, facem o pauza pentru a medita asupra mersului lucrurilor si a naturii volatile a adevarului. 

 

Cu varianta:

 

Sau:

 

 

Chiar si asa, in fata oamenilor din ce in ce mai reticenti, brandurile au insistat sa pastreze aparentele traditiei pacalelii.

Pepsi a cautat aroma romaneasca pana a gasit-o.

(O singura observatie avem: zar-za-re).

 

ING s-a jucat de-a rat(t)a fixa. Ha:

 

Iar Electric Castle, de-a prietenul inchiriat:

 

 

Purcari se baga pe sectorul financiar-imaginar. (Avem si aici o observatie: Da. E nevoie de mult vin in acest sector)

 

Pegas a avut un vis:

 

La fel ca cei care mananca salam:

 

Tot la vise adauga si Lego ceva pe lista parintilor:

Si la Rompetrol cineva a visat ceva:

 

Bitdefender a lasat visele in pace si s-a dus la somn:

 

Pauza cu seriozitate. Netflix nu face glume:

 

SRI, insa, nu are retineri. Mai ales in plin scandal cu telefoane ascultate:

 

USR are o transmisiune dintr-un univers paralel:

 

Politehnica Iasi a avut un anunt cu oi:

 

 

Pentru cei care s-au saturat de glumele din restul anului:

 

 

[UPDATE] Autovit.ro si-a pacalit userii cu cateva anunturi *incendiare*; un tip oarecare posta ieri spre vanzare 4 modele de masini respectabile la preturi de nimic. Iar astazi, cei care s-au interesati - caci n-ar fi regretat sa dea 499 RON pe un  Mercedes-Benz GLS 350 sau 120 RON pe un Mitsubishi Outlander - intra in tombola pentru cele 4 machete folosite la farsa: 

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related