In anticiparea oficializarii 1 aprilie, Ziua Internationala a Fake News, sarbatoarea a impartit oamenii in patru categorii:
1. Cei carora nu le pasa;
2. Oamenii seriosi care spun ca daca tot anul se fac glume (impotriva noastra), e nevoie de o zi pentru reculegere;
3. Cei care au incercat sa faca glume si i-au enervat pe cei din categoria 2;
4. Echipele de social media ale companiilor si institutiilor care au lucrat cu ce au avut, in incercarea de a atinge in vreun fel sau altul categoriile de mai sus.
Inainte de a purcede la pacalelile care s-au produs anul acesta, facem o pauza pentru a medita asupra mersului lucrurilor si a naturii volatile a adevarului.
Cu varianta:
Sau:
Chiar si asa, in fata oamenilor din ce in ce mai reticenti, brandurile au insistat sa pastreze aparentele traditiei pacalelii.
Pepsi a cautat aroma romaneasca pana a gasit-o.
(O singura observatie avem: zar-za-re).
ING s-a jucat de-a rat(t)a fixa. Ha:
Iar Electric Castle, de-a prietenul inchiriat:
Purcari se baga pe sectorul financiar-imaginar. (Avem si aici o observatie: Da. E nevoie de mult vin in acest sector)
Pegas a avut un vis:
La fel ca cei care mananca salam:
Tot la vise adauga si Lego ceva pe lista parintilor:
Si la Rompetrol cineva a visat ceva:
Bitdefender a lasat visele in pace si s-a dus la somn:
Pauza cu seriozitate. Netflix nu face glume:
SRI, insa, nu are retineri. Mai ales in plin scandal cu telefoane ascultate:
USR are o transmisiune dintr-un univers paralel:
Politehnica Iasi a avut un anunt cu oi:
Pentru cei care s-au saturat de glumele din restul anului:
[UPDATE] Autovit.ro si-a pacalit userii cu cateva anunturi *incendiare*; un tip oarecare posta ieri spre vanzare 4 modele de masini respectabile la preturi de nimic. Iar astazi, cei care s-au interesati - caci n-ar fi regretat sa dea 499 RON pe un Mercedes-Benz GLS 350 sau 120 RON pe un Mitsubishi Outlander - intra in tombola pentru cele 4 machete folosite la farsa: