În vara anului 2017 începea colaborarea între echipa care a realizat filmul „Octav” și Thinkdigital, pentru promovarea celei mai noi producții cinematografice a regizorului Serge Ioan Celebidachi.
Opt luni mai târziu, marți seară, în cadrul celei de-a 12-a ediții a Galei Premiilor GOPO, cel mai important eveniment anual dedicat cinematografiei române, lungmetrajul a obținut Premiul Publicului pentru filmul românesc cu cei mai mulţi spectatori în anul 2017.
Cum s-a ajuns aici?
Ne dezvăluie chiar echipa ThinkDigital care s-au ocupat de acest proiect, formată din Gabriela Bartic – Strategy & Creative Director, Alexandru Constantin – Creative Manager si Mihai Vasilescu – Content Manager:
"Pentru promovarea lui „Octav” am derulat o campanie susținută, timp de patru luni, de la momentul T0, până în ziua lansării filmului în cinematografe. Am ales să folosim mai multe canale online – fără a apela la nici un alt mediu de comunicare -, având în centru Facebook. Campania a combinat conținut cu formate publicitare video si foto, pe audiențe specifice având ca interes cinematografia si activitățile de tip going-out".
Cum se vede la final?
Adela Vrînceanu Celebidachi, producătorul filmului „Octav”:
"Premiul publicului primit la Gala Premiilor Gopo le este dedicat și celor de la ThinkDigital. Pentru că au conceput și realizat o campanie minunată în social media, campanie care a izbutit să atragă extrem de mulți oameni în cinematografe. Astfel, am reușit alături de echipa de la ThinkDigital, probabil, cea mai bună colaborare în acest domeniu pe care am avut-o în orice proiect făcut în România".
Trailer:
ThinkDigital – companie afiliată grupului internațional TDG - operează în România una dintre cele mai mari rețele media (site-uri locale si internaționale) oferind totodată servicii de tehnologie, strategie, creație si comunicare digitală. Compania organizează si festivalul internațional iCEE.fest – care are loc anul acesta în 14 si 15 iunie.