Doi comedianți celebri întră într-un muzeu

Doi comedianți celebri întră într-un muzeu

O pereche de șosete aruncate pe jos. Un inel cu diamant creat din rămășițele unui arhitect. Un teanc de reviste și alte lucruri primite prin poștă. Sunt opere de artă expuse în cadrul "Stories of Almost Everyone", de la The Hammer Museum. Și chiar dacă ea, arta, se coboară cât mai jos, chiar la picioarele oamenilor, uneori tot pare greu de înțeles. Cum să o faci plăcută?

Îi aduci pe Will Ferrell și Joel McHale să comenteze expoziția. Așa, opiniile celor care nu înțeleg arta capătă legitimitate și snobii își amintesc, cu ocazia asta, că mai putem să glumim cu viața din când în când. 

Filmul a fost regizat de Eric Hirshberg, CEO Activision (plecat de la Deutsch după 8 ani). Acesta s-a oferit voluntar să facă filmul în timpul unei conversații cu Annie Philbin, directorul muzeului, moment în care i-a venit și ideea de promovare. Spotul a fost realizat de Hecho, studioul de producție 72andSunny. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related