Pe piața din România există o serie de cursuri teoretice de marketing online, atât în programele facultăților de marketing și comunicare cât și la nivel de industrie, programe dedicate specialiștilor în domeniu sau aspiranților la o carieră în digital marketing. Cu toate acestea, majoritatea training-urilor de profil se concentrează doar pe o subcategorie a domeniului, cum ar fi Facebook sau Google Analytics și nu oferă atât informații teoretice cât și ateliere practice complexe, care împreună să ofere o formulă și un know-how avansat cu privire la întreg domeniul. Cu toate că există această nevoie de profesioniști cu background atât strategic cât și tactic, nu există o instituție care să-i formeze ca experți în toate ariile marketing-ului online.
Venind în întâmpinarea nevoii pieței de a asimila cunoștințe teoretice și abilități practice în digital marketing, Formula4 este o platformă de cursuri marca Ciprian Susanu, prin intermediul căreia consultantul își propune să formeze experți în marketing online. Formula4 oferă o serie de cursuri organizate în 4 module – Formula de Strategie, Formula de Implementare, Formula de Promovare, Formula de Optimizare – și înglobează atât informații avansate cât și instrumente și direcții practice în vederea transferului de expertiză și de viziune participanților, atât din punct de vedere strategic cât și din punct de vedere tactic și execuțional.
Formula4 se transpune într-un modul de Strategie care include cursuri cu privire la construirea direcțiilor strategice pe diferite canale de comunicare online, un modul de Implementare care cuprinde cursuri despre tactici concrete si transpunerea strategiei în practici curente, un modul de Promovare format din training-uri care acoperă execuția campaniilor media și un modul de Optimizare, care oferă informații despre modalități de măsurare și îmbunătățire a rezultatelor.
Formula4 funcționează precum un MBA pentru cursanții care parcurg toate cele 4 module care se succed într-un mod unitar, prin faptul că fiecare modul pune bazele pentru următorul, favorizând acumularea progresivă de cunoștințe, până la dobândirea unei viziuni și a unei expertize holistice, structură valabilă și pentru fiecare curs în parte.
Pentru primul an de funcționare, Formula4 își propune să formeze peste 100 de absolvenți care urmează module complete și are ca obiectiv creșterea potențialului online a business-urilor participante pentru a monitoriza un progres între 30% și 50% ale rezultatelor online obținute, creșteri posibile în urma participării la un ciclu întreg de cursuri.
„Am creat Formula4 cu scopul de a aduce la un alt nivel seria de training-uri de marketing online demarată în 2016. Obiectivul principal rămâne în continuare acela de a oferi brand-urilor românești și internaționale care concurează pe piața din România metode validate, instrumente și informații complete prin intermediul cărora să-și descopere, atingă și depășească potențialul din mediul digital. Sunt pregătit să transmit prin modulele Formula4 toată experiența de marketing și de business acumulată în ultimii 13 ani,”, declară Ciprian Susanu (Fondator Formula4).
Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de brand-uri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat.
Prin transfer de expertiză, viziune de ansamblu și abilități practice, Ciprian Susanu contribuie ca mentor și consultant la maturizarea pieței, formând, pe parcursul carierei sale, generații de experți în marketing online și susținând companii și brand-uri în dezvoltarea și implementarea strategiilor de creștere în digital marketing.