Poți să cumperi foarte multe lucruri în online. Nimic, sex, gândurile altora. Și astea nici măcar nu sunt cele mai ciudate, după cum ne arată scandalul Cambridge Analytica (un rezumat aici, plus cele mai recente declarații). Așa că atunci când au apărut reclame cu veste antiglonț pentru copii, mai ales în contextul declarațiile din ce în ce mai trăsnite pe această temă, în SUA, nu au constituit nimic neobișnuit. Astfel de veste, ca o formă de protest, au apărut și la marșul anti-arme. De data aceasta, însă, ele erau promovate ca niște produse firești: variante pentru bebeluși, copii li adolescenți, la prețul de câteva mii de dolari.
Câteva detalii ale acestor produse au atras totuși atenția:
Petele de sânge care nu se duc la mașina de spălat
Cântece care să liniștească inima copiilor
Înlocuire gratuită pentru cei care au fost împușcați în primele două luni de la cumpărare
Reclamele duc la site-ul acesta, care nu vinde veste antiglonț, ci doar atrage oamenii într-o conversație necesară. Campania a fost realizată de creativi și strategi din mai multe agenții de publicitate din SUA, inspirați de elevii de la Stoneman Douglas High School:
Mai multe despre protestul adolescenților din SUA, aici.