De parca nu ar fi fost suficient Craciunul, cu care creativii isi bat capul din vara, acum au de briefuit si o iarna bonus. Dar fara colinde si fapte bune. Asta e mai asa, cu nervi, ciuda si neintelegere. Sentimente bune de exploatat, ca oricare altele, mai ales la romani.
Nu poti sa ignori viscolul din martie. Internetul iti da sugestii la cizme, sanie si caciuli.
De parca ironia vremii de afara nu ar fi suficienta:
Bine ca sunt unii care nu se lasa descurajati:
Asa ca unele branduri incearca sa razbeasca prin troieni cu ce au la indemana.
VEKA si MullenLowe au mesterit un audio de relaxare:
Kiss FM a lansat o campanie pentru viscol cu copii. Cum au fost multe suparari pe Facebook daca e bine sau e rau ca s-au inchis scolile, reprezentantii radioului au facut urmatorul anunt
Daca nu aveti cu cine sa va lasati copilul in intervalul 07:00-19:00, il puteti aduce la Kiss FM!
Nu e gluma, cei de la Kiss FM insista ca au spatii prietenoase pentru copii (pentru ca ai lor au crescut, practic, in radio), intrarea este pazita si nu intra si nu iese nimeni fara aprobare. Asistenta medicala va fi asigurata pe toata perioada in care copiii vor fi la radio.
Avem alaturi de noi animatori de petreceri pentru copii (mai calificati si ceva mai fun decat vecina de la 2). Copiii vor avea la dispozitie jocuri, carti de colorat, retea wireless, statie karaoke, TV cu PlayStation si xBox. Facem si lectiile cu ei, ii ajutam la teme, daca au nevoie.
Moment bun sa ne intoarcem la un clasic cu Mega:
[UPDATE] Si iata cum se produce, de fapt si de drept, imblanzirea zapezii. Via Mountain Dew Romania:
[UPDATE] Anulati primavara lui 2018, Coca-Cola Romania da drumul din nou la Sarbatori. Hai, dupa brazi!