PANDORA, cel mai mare serviciu de streaming muzical din SUA, a anuntat ca va achizitiona compania AdsWizz, liderul global in tehnologie de publicicate digitala audio.
Prin aceasta Pandora isi va imbunatati capabilitatile de ad tech, punand la dispozitia advertiserilor o acoperire mai mare a audientei si posibilitati de monetizare net superioare.
Numit de Business Insider "Google al industriei audio", AdsWizz este una din putinele firme de ad tech complet dedicate industriei AUDIO, cu o prezenta in 39 de tari, deservind cei mai mari jucatori din industrie: Spotify, Deezer, NRJ, Pandora, PodCastOne, Bauer Media, RMS, etc.
Audio este un mediu de advertising adesea mai eficient, intim, consumat in medie 5 ore pe zi, ajutand brandurile sa relationeze mai usor cu audienta si sa aiba rate de conversie mai mari. Publicitatate audio creste cu aprox 42% de la an la an (conform IAB), ceea ce ofera companiilor AdsWizz si Pandora Media oportunitati de capitalizare noi.
In acelasi timp solutiile dezvoltate de AdsWizz ii ajuta atat pe producatorii audio cat si pe cumparatori posibilitatea de a vinde si cumpara spatiu de publicitate audio mult mai eficient, rapid si programatic, avand acces la formate de reclame audio interactive unice- atat prin canalele obisnuite cat si prin tehnologii noi gen voice assistants.
In prezent AdsWizz are 150 de angajati global, HQ in San Mateo US si centrul principal de engineering in Bucuresti. AdsWizz o sa continue sa creasca biroul din Romania in urma acestei achizitii cu approx 50%, dorind ca impreuna cu Pandora, sa dezvolte si mai multe produse si sa penetreze cat mai multe piete.
Companiea va continua sa caute profile de Java developers, Big Data, QA Automation Developers, Operation Engineers si DevOps.
Echipa din Romania a demonstrat ca si lucrand din Romania se poate contribui la dezvoltarea de produse ultra moderne si inovative care pot revolutiona chiar si industrii ca publicitatea audio.
In urma tranzactiei de 145 de milioane USD, AdsWizz devine subsidiara companiei Pandora, Alexis van de Wyer ramanand CEO al AdsWizz.
"Pe parcursul ultimilor 10 ani, misiunea noastra la AdsWizz a fost sa dezvoltam capabilitatile de monetizare ale audio-ului digital, construind tehnologii avansate de advertising pe servicii de streaming muzicale, broadgasting si podcast. Rolul nostru este de a contribui succesul si experienta tuturor stakeholderilor- branduri, producatori audio si ascultatori. Vom continua sa facem acest lucru prin experiente de ascultare ale reclamelor foarte bine targetate si contextuale. Unindu-ne fortele cu Pandora, unul dintre liderii si pionierii industriei audio digitale, vom creste abilitatile AdsWizz de a furniza solutii care deservesc nevoile din ce in ce mai sofisticare ale audientei digitale", Alexis van de Wyer (AdsWizz CEO).