Marta Usurelu, despre Biz Japonia: "Nu este vorba ca am fi epuizat toate subiectele din tara, ci dorim sa deschidem perspectivele si, mai ales, mintile oamenilor care ne citesc"

Marta Usurelu, despre Biz Japonia: "Nu este vorba ca am fi epuizat toate subiectele din tara, ci dorim sa deschidem perspectivele si, mai ales, mintile oamenilor care ne citesc"

Marta Usurelu, redactor-sef Biz, povesteste despre desfasurarea proiectului Biz Japonia, cea mai recenta editie internationala a revistei dezvoltata in cadrul proiectului Biz World, lansat in prima faza in anul 2011. Proiectul editorial implica mutarea redactiei Biz la fiecare inceput de an intr-o alta tara, in ideea de a surprinde contextele si actualitatile politico-economice locale, analizand totodata si relevanta acestora in raport cu Romania. 

Astfel, la inceput de 2018, jurnalistii Biz au lucrat din Japonia timp de o saptamana. Despre costurile, dar si despre beneficiile acestor editii internationale pentru brandul Biz, in continuare. Pana anul acesta, proiectul Biz World s-a plimbat in Belgia, Marea Britanie, Statele Unite, Germania, Austria, Singapore sau Franta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related