Lapte SIM – Puternic românesc. Noua campanie semnată GAV

Lapte SIM – Puternic românesc. Noua campanie semnată GAV

GAV semneaza noua poziționare și identitate de brand SIM și lansează prima campanie a producătorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital românesc

Este prima dată când Simultan investește în publicitate la nivel național,  cu o strategie de comunicare curajoasă, care evită stereotipurile categoriei și comunică  pe TV și online cu două spoturi atipice pentru acest segment, sub sloganul Puternic românesc.

 

TVC

 

 

Simultan a intrat pe piața laptelui în 1996 devenind între timp cel mai mare procesator de lapte cu capital integral românesc. Este vorba de cea mai mare investiție cu capital local în industria laptelui din România și, fiind unul dintre cei cinci producători autohtoni cu capacitate de tratare UHT a laptelui, Simultan procesează anual peste 50 de milioane de litri de lapte.

"Am început afacerea cu 300 de litri de lapte în 1996 iar acum procesăm în medie 170.000 de litri pe zi. Distribuim în toată țara cu ajutorul rețelei de distribuție proprii. Suntem mândri de faptul că am devenit o companie puternică pe piața laptelui și suntem și mai mândri că suntem o companie românească. Suntem un brand care s-a menținut low-profile mult timp și care a trecut la brandul SIM – Puternic românesc, recognoscibil la nivel național, într-un timp destul de scurt, ceea ce nu poate decât să ne bucure", a declarat Florin Herbai, antreprenorul din spatele producătorului de lactate Simultan.

 

"În cariera mea (lungă...) cred că doar pentru două sau trei mărci m-am implicat atît de mult, nu doar profesional, ci și uman, emoțional, personal. Aș menționa aici Dacia și Sibiu – Capitală Culturală Europeană. Ca și acestea, SIM este o marcă românească și nu există  satisfacție profesională și individuală mai mare pentru un publicitar autohton decît construcția unei mărci naționale puternice. Ca și în cazul Dacia și al Sibiului, în spatele acestei mărci se află un om muncitor, curajos, vizionar. Îi mulțumesc pentru încrederea acordată, iar comentatorilor de profesie le recomand să-și păstreze energia pentru proiecte proprii și scopuri (mai) nobile, demonstrînd prin ce fac ei, nu ceilalți", a declarat Lucian Georgescu, fondator GAV și director executiv de creație al campaniei de branding.

Zilnic, pe poarta fabricii ies peste 500.000 de iaurturi, kefir, sana, lapte UHT și lapte ESL, unt, smântâna și diverse alte produse lactate. Cifra de afaceri depășește 30 de milioane de euro pe an și firma raportează un profit mai mare de 4 milioane de euro. Fabrica de la Orțișoara, județul Timiș a fost ridicată de la zero, spre deosebire de alți competitori care au preluat fostele fabrici de procesare a laptelui de dinainte de 1989.

 

VISUAL

 

Din echipa GAV a campaniei de lansare SIM mai fac parte Alexandru Borșan - Strategy Director, George Popescu – Client Service Coordinator, Cristian Ene – Online Media Manager, Radu Zaharescu - Art Director, Remus Mihalcea - Copywriter, Constantin Elisei - Graphic Design, Igor Pogorevici – Art Director.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related