Revista Pack Romania organizează, în parteneriat cu cramele de vin Budureasca, un concurs de creație și producție de ambalaj pentru ediția limitată de vin Centenar Budureasca.
Concursul se desfășoară între 6 martie și 25 aprilie 2018 și va avea două etape. În prima etapă se vor alege 5 lucrări dintre creațiile înscrise în concurs în perioada 7 martie – 7 aprilie 2018. În a doua etapă, fiecare designer, a cărui lucrare a fost selectată între cele cinci proiecte finaliste, va face echipă cu un producător de ambalaje urmând ca împreună să producă ambalajul final. Juriul va desemna o echipă câștigătoare care va fi premiată cu 2000 de euro.
Juriul concursului este format din: Mihnea Ghilduș, creative director DZNR Studio și fondator Dizainăr, Dragoș Motica, creative director și fondator Ubikubi, Dan Huber, specialist în producție publicitară, Regional Account Manager la Total Marketing Support și Olga Miloiu, director executiv Cramele Budureasca.
Scopul concursului este de a crea interacțiuni strânse între trei categorii de specialiști: designeri, producători și proprietari de branduri. Designerii ale căror lucrări vor fi selectate în etapa finală vor avea șansa de a testa cele mai noi tehnologii de producție a ambalajelor de serie limitată, precum și de a colabora cu unii dintre cei mai competenți producători din domeniu. Producătorii vor putea ieși din zona de confort a lucrărilor standardizate și vor avea șansa de a gestiona proiecte originale capabile să le pună în valoare creativitatea tehnologică.
Desemnarea câștigătorului va fi organizată în cadrul unui eveniment care va avea loc pe data de 25 aprilie 2018. Detalii legate de eveniment vor fi comunicate ulterior pe pagina concursului și pe pagina de Facebook.
Formularul de înscriere la concurs este disponibil aici: https://goo.gl/fx9fbU
Regulamentul concursului poate fi consultat aici: https://goo.gl/6tBknr
Revista Pack Romania este cel mai nou produs editorial editat de Semantika Publishing , editorul publicațiilor Print Magazin și USIGN. Pack Romania este un concept editorial ce își propune să reunească producători, creatori și clienți finali din piața autohtonă de ambalaje pe o platformă informațională axată pe promovarea inovației și oportunităților reale.