Pe 27 februarie, la Berlin, a avut loc evenimentul ŠKODA Best Practice Award 2017, în cadrul căruia „Ziua Familiei la ŠKODA” a fost recunoscut ca fiind printre primele cinci cele mai bune proiecte ale mărcii la nivel mondial, în 2017.
Proiectul a constat într-un eveniment dedicat publicului larg, desfășurat în mai 2017, concomitent, în 8 showroom-uri din țară. Nominalizat pe lista scurtă a celor mai bune proiecte de anul trecut din întreaga rețea, „Ziua Familiei la SKODA” stă alături de „Meet and Win Tour” (Austria), “KAROQ Pre-launch tour” (Italia) – campania câștigătoare, “Follow KODIAQ” (Rusia) și KARAVANAQ (Spania).
Fiind o marcă de familie, de altfel una dintre cele mai populare și îndrăgite mărci auto din România, ŠKODA a creat acest eveniment din nevoia de a-și aduce publicul și mai aproape.
"Am vrut să deschidem showroom-urile către întreg publicul care se bucură de mașinile noastre: adică familiile în întregul lor, cu mic, cu mare. Am vrut să le arătăm clienților noștri că locul în care-și întâlnesc pentru prima dată mașina e unul la fel de primitor și plin de bucurie ca tot ce ține de modelele ŠKODA, că showroom-urile în care ne întâlnesc sunt pline de căldură, că personalul care li se dedică în aceste showroom-uri este nu doar extrem de profesionist, ci sunt oameni care își doresc să înțeleagă cu adevărat nevoile unei familii, să țină cont de ele în recomandările lor și să se implice în crearea unor experiențe de drum pline de bucurie pentru cei care aleg ŠKODA.", a declarat Patricia Zegreanu (Director de Marketing și Comunicare ŠKODA România).
După succesul ediției din 2017, ŠKODA România intenționează să ducă mai departe acest eveniment, transformându-l în tradiție. Astfel, în preajma Zilei Internaționale a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, principalele showroom-uri ŠKODA din țară își vor deschide din nou porțile cu jocuri, surprize și experiențe pline de bucurie pentru cei mici și cei mari.
"Pentru a aduce acest brand și mai aproape de publicul pentru care contează cel mai mult, am adus, în prima ediție a proiectului, activități în 8 showroom-uri din 6 orașe. De experiențele create s-au bucurat peste 800 de participanți la eveniment, și părinți și copii, pe care i-am primit cu surprize, jocuri, concursuri și treasure hunt prin showroom-uri și prin toate modelele ŠKODA. A fost o zi nu doar despre bucurie în familie, ci și despre imaginație și explorare, pentru că vorbim despre un brand condus de inventivitate încă de la începuturile sale. Cam asta a însemnat Ziua Familiei la ŠKODA în 2017. Și ne pregătim deja de a doua ediție a evenimentului, care va avea loc în luna mai.", a declarat Mihai Prisecaru (Managing Director RODDIA).