Pentru a marca împlinirea a 25 de ani de activitate a companiei DAAS International Group, Republika a implementat un proiect ambițios: lansarea primei cărți care prezintă evoluția industriilor HoReCa și retail în România. Republika își completează, astfel, portofoliul cu un nou proiect unic în țara noastră, de data aceasta unul dedicat industriei ospitalității:
The Book of Change este conceptul pe care agenția de comunicare cu ADN digital l-a propus pentru lansarea șirului de proiecte speciale pe care DAAS le va implementa în acest an aniversar. Cartea prezintă schimbările de pe piața din România ce au influențat major obișnuințele de consum ale românilor și la care DAAS – lider pe piața frigului comercial și industrial și jucător de top în domeniile Engineering, Procurement, Maintenance și Project Management – a avut contribuții importante. Astfel, DAAS devine primul brand românesc care dedică o carte istoriei retail-ului românesc.
"25 de ani pe piața din România înseamnă extrem de mult atât pentru DAAS cât și pentru industriile în care activează. Înseamnă nenumărate povești de succes care au influențat modul în care astăzi ne facem cumpărăturile, luăm masa ori ne bem cafeaua, călătorim și ne relaxăm. În spatele micilor noastre plăceri au stat mari eforturi ale profesioniștilor care dezvoltă proiecte complexe pentru ca nouă să ne fie totul cât mai simplu. Ne-am propus să le aducem meritele la lumină într-un format atipic pentru o campanie, care spune toate aceste povești: prin lansarea unei cărți. Mai mult decât o radiografie a pieței, ea este o călătorie emoționantă în timp pentru toți cei care au făcut parte din schimbare - atât profesioniștii cât și consumatorii", a declarat Sonia Gabor (PR Manager @ Republika).
The Book of Change cuprinde scurte istorisiri ale unor proiecte relevante din România, scrise din perspectiva celor care au fost direct implicați în toate aceste schimbări. Cât de grea sau de ușoară a fost după Revoluție tranziția de la primele chioșcuri stradale și dozatoare de suc la rețelele de hypermarket-uri care împânzesc astăzi țara? Cum a cucerit fast food-ul gusturile românilor și cum s-au transformat hotelurile și centrele business în adevărate orașe-în-oraș? Sunt doar câteva dintre întrebările care își găsesc răspunsul în această carte.
"În cei 25 de ani de activitate, DAAS a contribuit la realizarea unor proiecte și crearea unor tendințe care au luat amploare în România în perioada postdecembristă și care au schimbat obișnuințele de consum ale românilor. Ne-am dorit să scoatem în evidență aceste realizări într-un mod inedit și suntem de părere că am reușit să facem asta prin lansarea primei cărți dedicate evoluției industriei de retail din România", a declarat Daniel Mocanu (CEO DAAS International Group).
The Book of Change este doar unul dintre proiectele speciale pe care Republika le pregătește pentru DAAS în acest an aniversar. Agenția a realizat pentru această companie și un material video în care atât reprezentanți ai top management-ului DAAS, cât și persoane importante din managementul unor companii partenere au vorbit despre cele mai importante schimbări pe care industria din România le-a cunoscut în ultimii 25 de ani.