Din dubla postura de consultant pentru o agentie de research multinationala si fondatorul unui butic de consultanta pe marketing insights, Cosmin Nae vorbeste despre cele doua axe pe care se desfasoara industria cercetarii de piata din Romania. La nivelul playerilor mari, se simte o evolutie clara a Romaniei inspre nivelul si practicile internationale. Clientii se arata tot mai interesati de pretestarea proiectelor digitale, devenind si mai deschisi in ce priveste testarea si utilizarea unor metodologii noi si inovatoare. De cealalta parte, la nivel local, Cosmin descrie o dinamica mai flexibila a cercetarii de piata, in care nu exista neaparat "briefuri de research", cat probleme de business care isi cauta solutiile.
[Directii de research] Cosmin Nae (Quantix): Daca nu intram intr-un con de umbra la nivel economic in ansamblu, research-ul ar trebui sa creasca in perioada imediat urmatoare
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: