Ni s-a transmis, din bulele semi-secrete în care se formează trendurile stilistice, că ne lipsesc interogațiile retorice. Păi cum să ne lipsească nouă așa ceva? Păi nu ne place să ne întrebăm lucruri și apoi să nu răspundem la ele? Păi mainstreamul nu are dreptul la întrebări fără rost? Și când am dat peste reclamele astea noi la Nokia, despre oamenii obișnuiți, interogațiile retorice au apărut automat. Păi nu ne plac nouă oamenii adevărați? Păi nu știm noi că pe vremea lor făceau tunel prin zăpadă ca să ajungă la magazin, unde oricum nu exista nimic de cumpărat? Păi nu țineau ei piept greutăților? Păi nu suntem noi niște fulgi de nea care nu au curaj să facă baie la minus 50 de grade și purtăm căciuli la protest? Păi habar nu avem.
Dar uite, Nokia își face încălzirea să intre iar pe terenul de joacă și spoturile astea, făcute de Forsman & Bodenfors pentru noul lor model, 8 Sirocco, spun că oamenii adevărați au nevoie de telefoane și pentru altceva în afară de întrebări retorice: