Ne-am trezit cam tarziu cu reclama asta in feed (multumim, Ema) si in 6 zile a si facut 17,5 milioane de vizualizari de cand a fost postata pe Facebook). Este o reclama care ne arata ca traditionala impartire a sanilor: mere, pere, piersici, ananasi, pepeni este plictisitoare. In Japonia, lucrurile se fac altfel. Cumperi un sutien marimea D si stii ca e pentru iepurasi. Sau pentru gaini.
Criticile si controversele care au urmat nu au avut legatura insa cu femeile. Majoritatea comentariilor au avut in centru un alt subiect: protectia animalelor.
Ocazie cu care am aflat ca ne-am trezit cu adevarat cam tarziu: cam la un an dupa ce a fost facuta reclama si scoasa de pe piata, tocmai din cauza criticilor fata de folosirea animalelor.
Spotul a fost facut pentru brandul japonez de lenjerie Wacoal, dar pentru piata din Taiwan. Parerile au fost impartite. Unii au apreciat reclama, altii s-au infuriat si au vrut sa boicoteze brandul, pentru felul in care au fost tratate animalele. Compania si-a cerut scuze si a explicat ca video-ul a fost facut cu cel mai mare respect pentru animale.