Raiffeisen Bank a lansat astazi o campanie de comunicare a carei tema centrala este responsabilitatea. Sub semnul ”E timpul sa punem responsabilitatea in lumina!”, campania este rezultatul unui proces de cercetare atat intern cat si extern.
Noua pozitionare a Raiffeisen Bank marcheaza trecerea de la sloganul ”Reusim impreuna” la ”Banking asa cum trebuie” si reprezinta concluzia unui proces indelungat de evaluare coordonat de o echipa de experti in branding ai retelei Cheil: biroul din Londra al agentiei si echipa Centrade Romania. Acest demers s-a desfasurat atat intern, in randul angajatilor Raiffeisen Bank, cat si extern, in randul clientilor. In urma acestui proces de evaluare, a rezultat ca cea mai importanta caracteristica a brand-ului este responsabilitatea, dorinta de a face lucrurile asa cum trebuie si cu bun simt.
"Lansam astazi o campanie de repozitionare care vorbeste nu doar despre viziunea brand-ului Raiffeisen Bank asupra responsabilitatii, ci si despre importanta responsabilitatii in societate. Inainte de a fi o campanie de brand, aceasta este o campanie manifest, care pledeaza si pune in lumina comportamente responsabile, care ne indeamna pe toti la reflectie individuala si de grup, care are potentialul de a promova modele si exemple de urmat de catre noi toti", a spus Doris Dezzani (Director Executiv de Marketing la Raiffeisen Bank).
Conceptul creativ al campaniei de imagine a fost dezvoltat de Publicis Romania si este centrat in jurul unor povesti de responsabilitate, inspirate din fapte reale, menite sa dea forma acestei campanii din perspectiva oamenilor care cred in responsabilitate.
Filmarile pentru cele doua spot-uri de imagine poarta semnatura regizorului de origine catalana Jorge Rubia si a directorului de imagine Rafa Lluch. Ele s-au desfasurat pe parcursul a trei zile in mai multe locuri din Bucuresti: Calea Victoriei, Universitatea Politehnica din Bucuresti, Parcul Moghioros, Parcul Carol si sediul Raiffeisen Bank. Una dintre provocarile echipei de productie a fost crearea unei maini prostetice robotizate, complet functionale.
Noua campanie debuteaza pe 16 februarie si se desfasoara pe toate mediile de comunicare (TV, print, OOH, indoor), in unitatile bancii din toata tara cat si pe toate canalele digitale proprii brandului.
Din echipa de dezvoltare a campaniei au facut parte:
Din partea Raiffeisen Bank
Echipa de brand Management: Doris Dezzani, Doina Matei, Mariana Miron, Diana Varabiescu, Madalina Floria, Mihaela Vasiluta, Mariana Preda
Echipa de research: Izabela Popescu, Simina Cimpan, Anca Serbanescu
Echipa de media: Dana Bosoteanu
Din partea echipei Cheil Londra:
Chris Chalk: Global Chief Strategy Officer, David Bain: Senior Strategic Advisor, Founder BMB, Cheil, Janie Tomlinson: Senior Strategist, Cheil
Din partea echipei Centrade-Cheil Romania:
Mona Opran: COO, Raluca Gonzales: Head of Strategy, Gabriela Nanu: Chief Growth Officer, Carmen Miruta: Client Service Director
Din partea echipei Millward Brown:
Daniel Enescu: Chairman of the Board, Andreea Darzu: Senior Qualitative Researcher, Raluca Munteanu: Account Director
Din partea Publicis Romania:
Creatie:
Jorg Riommi: Chief Creative Officer, Titus Dumitrescu – Executive Creative Director, Romulus Petcan – Group Creative Director, Sebastian Olar – Group Creative Director, Dan Frinculescu – Executive Creative Director, Gabriel Gherca – Senior Art Director, Andrei Chirisi – Art Director, Ruxandra Drilea – Copywriter, Karla Georgescu – Art Director
Account Management:
Catalin Albu – Client Service Director, Emanuela Ionescu – Account Director, Anca Morega – Account Manager, Roxana Niculae – Account Executive
Strategie:
Bianca Manescu – Senior Strategic Planner
Digital:
Calin Buzea – Head of Digital, Gina Zgubea – Digital Account Director, Veronica Ciacoveanu – Digital Account Director, Cosmin Anghel – Digital Copywriter, Iulia Stefanica – Digital Art Director si Sherin Arabo – Digital Designer
Productie audio-video:
Camelia Efrimov – Senior AV Producer
Casa de productie pentru realizarea celor doua spot-uri TV: Mitra Film