IAA Young Professionals organizeaza joi, 22 februarie 2018, ora 19:00, la sediul IAA House din Calea Victoriei, nr 126, et. 3, Seara YP dedicata tehnologiei in Marcomm.
In ultimii ani, impactul tehnologiei in viata noastra a devenit unul semnificativ. Aceasta influenteaza pe zi ce trece tot mai mult interactiunea dintre consumator si branduri, iar astfel a aparut o noua directie in advertising. In cadrul Serii YP, specialistii din domeniu vor aborda subiecte precum impactul tehnologiei asupra alegerilor consumatorului, noile tendinte si platforme utilizate pentru a creste eficienta campaniilor de marketing si comunicare si cum putem raspunde asteptarilor consumatorilor.
“Dezvoltarea tehnologiei si “democratizarea” consumatorului au determinat companiile, ca reprezentante ale brandurilor, agentiile de publicitare, de PR si de media sa dezvolte noi strategii de a aborda audienta si de a o tine aproape. Alaturi de invitatii nostri vom raspunde la intrebarea ‹‹Cum folosesc brandurile tehnologia pentru a personaliza experienta consumatorilor si a stabili o conexiune de lunga durata cu acestia?››.
Mai mult, vrem sa vedem cum vor afecta aceasta relatie noile reglementari privind protectia datelor personale (GDPR), astfel vom obtine mai multe informatii si sfaturi practice legate de implementarea legislatiei care va intra in vigoare incepand cu 25 mai, de la unul dintre specialistii invitati”, spune Iulia Niculae, Presedinte IAA Young Professionals Romania.
Seara YP dedicata Tehnologiei in Marcomm ii va avea ca invitati pe: Ana Sipicu (Industry Manager Google Romania), Ioana Marzac-Sigarteu (SEE Social Media Supervisor Samsung Electronics), Tudor Galos (Tudor Galos Consulting), Dan Petre (Conf. Univ. dr. SNSPA si Managing Partener D&D Research) si Monica Jitariuc (Managing Director The Practice).
Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale Asociatiei IAA Young Professionals si aduce in atentia publicului subiecte de actualitate din industria de Marcomm, cu scopul de a incuraja dezbaterile, transferul de cunoastere de la specialisti de top si urmarirea tendintelor principale din domeniu. Printre temele abordate in cadrul editiilor anterioare se numara: trenduri in marketing politic, comunicare globala versus comunicare locala, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri romanesti s.a.m.d.
La eveniment sunt asteptati tineri profesionisti si studenti care doresc sa fie mereu informati privind noutatile din domeniile marketing, comunicare si publicitate, dar si pasionati de tehnologie sau specialisti interesati de noile reglementari in aceasta arie.
Participarea este gratuita si se realizeaza completand formularul de inscriere. Locurile sunt limitate si se ocupa in ordinea inscrierilor.