Cum ar fi sa faci puscarie pentru brandul pe care-l reprezinti? Indienii il ameninta pe James Bond

Cum ar fi sa faci puscarie pentru brandul pe care-l reprezinti? Indienii il ameninta pe James Bond

S-a gasit cine sa-l pacaleasca pe James Bond. Nu e nici o femeie frumoasa, nici vreun personaj antagonic bogat, nascut in Nowy Sacz. Hotomanul se pare ca este un brand indian care se numeste ”Pan Bahar”; iar Pierce Brosnan pretinde ca nu si-a dat ok-ul pentru produse care contin tutun sau alte ingrediente nocive, ci doar pentru ceva care-ti improspateaza respiratia si-ti albeste dintii. O simpla neintelegere care, insa, a explodat in presa locala si internationala, fiindca produsele alea nu-s chiar inofensive pentru sanatatea indianului de rand. 

Acesta ar fi contextul scandalului. Iar pentru ca in mansarda IQads nu ne drogam cu masala sau gutka, ci mai mult cu ciorba de vacuta, am dat repede un search, ca sa intelegem care-i treaba cu produsul oamenilor. Si am aflat. Chestia la care 007 face reclama se pare ca ar cauza cancer si alte rele, iar guvernul indian nu se omoara dupa cei care le saboteaza eforturile de descurajare a consumului. Cu atat mai putin dupa vedetele faimoase care fac treaba asta pe bani multi.

But wait, there's more", auzim din off. Conform celor de la The Guardian, Brosnan ar avea de-a face chiar cu inchisoarea daca nu clarifica situatia urgent (si daca nu plateste o amenda).

Adul a aparut acum aproape 2 ani, dar stiti cum e cu birocratia indiana. Poate si de-aia ar fi bine ca actorul american sa incerce sa evite puscaria din New Delhi: o luna dupa gratii s-ar putea transforma usor in 3 ani, ca n-are cine sa proceseze eliberarea.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related