Unora le place să trăiască de-a dreptul lucrurile - la cinema, concerte, pe stadion. Să strige o dată cu mulțimea, să simtă și să miroasă colectiv. Alții, hmm. Ar sta mai bine acasă, comod, pe canapea, de unde lucrurile se văd mai bine. Mai sunt și cei care se simt bine la hotel. Ați putea spune că a treia categorie nu prea are legătură cu ce vorbeam. Nu se duce nimeni la hotel să vadă un meci de fotbal. Și aici intră pe fir publicitatea, care insistă să facă legături puțin probabile. Pentru a-și anunța parteneriatul cu clubul de fotbal FC Bayern, Mariott oferă o experiență specială prin Marriott Rewards Moments.
Dincolo de detaliile realiste și practice, programe de loialitate la Mariott pentru fanii Bayern, Courtyard by Marriott au amenajat un apartament special chiar în Allianz Arena pentru a anunța colaborarea.
Excelent! Practic, au luat o loja d-aia si au facut-o camera.
Cam asa anunti un parteneriat. Si cam asa faci sa ai cea mai dorita camera de hotel pentru un fan fotbal, cu lista de asteptare intinsa pe ani, probabil. Si cam asa faci si mult tam tam, zis si free PR, scrie Alexandru Pomană pe Facebook.
Camera are pat, room service și, bineînțeles, o priveliște nemaipomenită.