Acum ceva vreme, Bic făcea deliciul comentariilor pe Amazon după ce lansa pixul pentru femei. “Cand am incercat sa scriu cu un pix barbatesc, mi-am rupt toate degetele si am ajuns in spital. Dar cu pixurile acestea pentru femei, mainile mele delicate si femeiesti nu vor mai suferi niciodata”. Probabil CEO-ul companiei Pepsi Co., Indra Nooyi, nu le-a citit la vremea respectivă. Pentru că într-un interviu Freakonimics a anunțat ceva care a reeditat din plin controversa de atunci (și i-a adăugat și indignare pe măsură): chipsuri pentru femei.
CEO-ul companiei a și explicat în detaliu de ce ar fi nevoie pentru un astfel de produs: pentru că bărbaților le place să facă zgomot în timp ce le mănâncă și să își lingă sarea de pe degete, dar femeilor nu. Un astfel de produs ar încăpea în geantă, ar avea un design diferit și nu ar mai fi la fel de zgomotoase la mâncat.
Vă puteți imagina ce a urmat:
În urma titlurilor din media, reprezentanții companiei au declarat că există deja Doritos pentru femei și se numește Doritos. Era cam târziu, conversația ajunsese deja departe: