Când faci ce vrea clientul. Nu e bine

Când faci ce vrea clientul. Nu e bine

Cea mai grea parte nu e să găsești ideea. Cea mai grea parte e ca la final să mai rămână ceva din ea. Cel puțin așa, când lumea va avea ceva rău de spus, vei putea să o aperi, pentru că știi ce ai vrut să faci. Dar viața are aspectele ei ironice și, uneori, pentru sănătatea mintală a tuturor celor implicați, mai lași puțin de la tine. Sau, dacă ești obosit, lași mai mult. Ce se întâmplă când un designer face tot ce își doreste clientul? O arată un tweet al brandului japonez Nissin Cup Noodles care zicea așa: ”Așteptați puțin, vă rugăm, până reparăm câteva greșeli pe care le-a remarcat clientul”. 

Urmează apoi sinuoasa cale spre un rezultat triumfător, parte din campania de social media a companiei, scrie Design Taxi:

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related