La finalul lunii ianuarie, agenția GMP PR lansează o divizie dedicată de Employer Branding. Lansarea are loc într-un context în care piața muncii din România se confruntă cu o dinamică fără precedent și tot mai mulți angajatori dezvoltă platforme de comunicare menite să inspire, să loializeze și să rețină angajații.
Noua divizie are o echipă de patru persoane pentru început și este coordonată de Cătălina Șeitan. Cu o experiență de peste zece ani în PR, din care opt în agenție, Cătălina a dezvoltat zeci de proiecte de comunicare internă și campanii de employer branding pentru unii dintre cei mai mari angajatori de pe piața de retail, oil & gas, banking, FMCG și farma.
Divizia va oferi consultanță în dezvoltarea brandului de angajator atât intern, cât și extern, va crea campanii de recrutare și loializare, campanii de comunicare internă, dar și acțiuni tactice menite să sprijine obiectivele de HR.
"Agenția noastră răspunde unor nevoi ale pieței. Găsirea și păstrarea forței de muncă este una dintre principalele preocupări ale clienților noștri astăzi. Millenials și Generatia Z pun presiuni fără precedent asupra angajatorilor și schimbă modul de comunicare. Metodele tradiționale de motivare cum sunt bonusurile și teambuilding-urile funcționează din ce în ce mai puțin, noul profil de angajat așteaptă experiențe memorabile de la locul de muncă. Vor câștiga acele companii care vor avea o strategie realistă de employer branding", a spus Ioana Mănoiu, (Managing Partner, GMP PR).
"În ultimii ani, alături de clienții noștri, am făcut față provocărilor pe care aceștia le-au avut în comunicarea cu angajații și potențialii angajați. Împreună cu echipa mea, am abordat toate zonele comunicării – de la recrutare și poziționare a brandului de angajator până la campaniile de loializare. Expertiza noastră include colaborări cu companii locale, de dimensiuni medii, dar și multinaționale cu zeci de mii de angajați. Am studiat îndeaproape psihologia noilor generații de angajați și le punem la dispoziție companiilor beneficiile experienței acumulate de noi", a spus Cătălina Șeitan (GMP PR).
În 2016, GMP PR a fost prima agenție care a lansat un departament de Brand Journalism și altul de Measurement & Consumer Behavior. Acestea s-au alăturat departamentului de Crisis & Issues Prevention and Management, care anul acesta împlinește opt ani.