Lowe Group face o nouă mutare de top pentru piața locală de advertising, aducându-l în poziția de Chief Creative Officer pe Damian Nuñez, un creativ cu peste 14 ani de experiență internațională și +60 de premii la festivalurile din industrie. În noul rol, Damian coordonează echipele creative ale agențiilor din grup.
„Ambițiile noastre încep și se termină cu oamenii și cu clienții noștri, așa că ne-am dorit un CCO care să se potrivească acestei abordări de business: orientat spre soluții, îndrăgostit de produs și preocupat de echipă. Damian are o experiență internațională impresionantă și o mare pasiune pentru creație, este foarte matur, strategic și fun to work with. Sunt absolut convinsă că este perfect pentru a conduce inimile creative ale echipelor noastre #octopusteams”, spune Hortensia Năstase, Vice President Creative Services, Lowe Group România.
Damian a lucrat în trecut pentru agenții din piețe complet diferite, de la buticuri creative de mici dimensiuni la companii cu peste 500 de angajați. Și-a început cariera în agenții prestigioase din Argentina, unde a predat, de asemenea, cursuri de Creativitate și Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios din Buenos Aires și la Universitatea Siglo XXI din Córdoba. Apoi a lucrat pentru mai mulți ani în Miami, Los Angeles și Dallas, iar în 2016 s-a mutat în Europa, în dorința de a experimenta mediul creativ din Milano, înainte de a accepta provocarea de a veni în România.
„Știam că MullenLowe este un brand internațional cunoscut și respectat, dar recunosc că am fost impresionat de București, de cât de familiar este totul și cât de calzi sunt oamenii. Vibe-ul de aici este similar celui din agențiile din Buenos Aires și, când am cunoscut top management-ul Lowe Group, m-am bucurat să descopăr că împărtășim aceeași viziune, energie și pasiune. Talentul este aici, brief-urile sunt aici. Sunt norocos că am lucrat cu unii dintre cei mai buni directori de creație din lume, iar obiectivul meu este să valorific suma experiențelor pe care le-am avut și să ajut echipa din România să-și maximizeze potențialul imens în excelență creativă”, spune Damian Nuñez, CCO, Lowe Group România.
Damian a colaborat cu clienți cunoscuți la nivel internațional din industrii precum auto, telecom, bancar, retail & FMCG. Activitatea lui a fost recunoscută la festivaluri regionale și globale precum CCA (Argentinian Creative Circle), CLIO Awards, Effie Awards, El Sol (Ibero-American International Advertising Festival), El Ojo de Iberoamérica, FIAP (South American International Advertising Festival), Gramado (Festival Mundial de Publicidade de Gramado), LIA (London International Awards) sau New York Festival. A făcut parte din juriul unor festivaluri precum ADDYS Awards, FIAP, FICE Creativity and Strategy Ibero-American Festival sau WINA Awards în Buenos Aires. Damian este absolvent de Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios, Buenos Aires și Graphic Design la Universidad de Morón, Buenos Aires.