Se întâmplă ca unii oameni să nu știe ce se joacă de fapt de Super Bowl (fotbalul acela care are nevoie de echipament de protecție ca să nu se mai mimeze faultul ca la cel european? eh, dileme), dar știu că acolo este întrunirea cea mai de seamă a reclamelor. Standardele sunt din ce în ce mai ridicate în fiecare an pentru jucătorii (din agențiile de publicitate) și se aruncă cu bugete, artificii, efecte speciale și, bineînțeles, staruri în împrejurări contraintuitive.
Anul acesta, avem deja anunțate câteva nume.
Mai întâi, Peter Dinklage și Morgan Freeman, scoși din pălărie de PepsiCo pentru un spot de 60 de secunde Mountain Dew și Doritos creat Goodby, Silverstein & Partners. Compania va difuza și un spot pentru Pepsi, în care vor apărea mai mulți ambasadori ai brandului, printre care și Cindy Crawford.
Până acum, Stella Artois a mers pe glume și drăgălășenii de Super Bowl. Anul acesta, compania e serioasă. E atât de serioasă încât l-a luat pe Matt Damon să vorbească despre apa de la robinet. Actorul își promovează cu această ocazie organizația sa, Water.org, care, în parteneriat cu Stella Artois, investește în inițiative de apă curată în țările în curs de dezvoltare. Spotul este realizat de Mother:
Squarespace, brand aflat la a 5-a apariție consecutivă de Super Bowl, se laudă cu Keanu Reeves în trei spoturi diferite. Se întâmplă ca actorul să fie un client activ al companiei de mai mult timp. Keanu folosește platforma pentru afacerea sa cu motociclete, Arch, despre care va vorbi și în spoturi.
Anul trecut, compania l-a avut invitat de Super Bowl pe John Malkovich într-un spot ilar. Ne folosim de ocazie să îl mai vedem o dată: