Stil constant sau ceva nou în fiecare zi? Băneasa Shopping City și Geometry Global prezintă „The Fashion Experiment”

Stil constant sau ceva nou în fiecare zi? Băneasa Shopping City și Geometry Global prezintă „The Fashion Experiment”

30 de zile, 80 de ținute, 742 de fotografii

Costum negru, mănuși, ochelari de soare supradimensionați. Ai recunoscut deja personajul? În lumea fashionului, cele mai populare icon-uri aleg în mod deliberat să se îmbrace zi de zi la fel și fac din asta un trademark personal.

Cât de important mai e atunci să ieși din zona ta de confort vestimentar și să încerci piese noi? Ca să afle răspunsul la această întrebare, Băneasa Shopping City și Geometry Global lansează campania de Winter Sales cu un experiment inedit în social media.

Timp de 30 de zile, „The fashion experiment” urmărește viețile a 2 oameni obișnuiți, pe conturi de Instagram, construite în paralel. Aceleași locații, aceleași unghiuri, dar haine diferite. Totul ca să răspundă acestei dileme vechi de când lumea fashion-ului: e bine să ai un stil constant sau să încerci mereu stiluri noi?

 

Pe primul cont, protagoniștii experimentului s-au îmbrăcat zi de zi în ținute similare – croieli asemănătoare, nuanțe apropiate, alegeri vestimentare cât mai bine definite. Pe contul paralel, au încercat stiluri diferite, culori și texturi cât mai îndrăznețe. În total, modelele au îmbrăcat aproximativ 80 de ținute diferite în peste 742 de fotografii, distribuite sub aceleași hashtag-uri despre modă și stil.

Timp de o lună, publicul le-a urmărit evoluția și a decis ce preferă, fără a ști că este implicat într-un experiment vestimentar, a cărui concluzie va deveni parte din campania de ATL pentru Winter Sales a brandului.

 

"E prima campanie în care lăsăm claim-ul final la decizia oamenilor de pe Instagram, așa că a trebuit să muncim dublu. Aveam pregătite vizualurile de outdoor pentru oricare dintre situații." Ioana Ichim (Digital Copywriter)

 

"Când am primit brief-ul de Winter Sales, ne-am gândit ce am face fiecare dintre noi dacă am putea să ne cumpărăm orice haine vrem. Ne-am lua unele care seamănă deja cu ce avem acasă sau am încerca lucruri pe care nu le-am purtat niciodată până acum? Așa am transformat întrebarea într-un experiment", spune Bogdan Teodorescu (Head of Digital).

 

După o lună de zile, rezultatele arată că personajele care au experimentat cu mai multe ținute au dublul numărului de followeri pe Instagram și 55% mai multe like-uri decât cele care au păstrat un stil vestimentar cât mai constant.

Mai multe imagini din spatele experimentului care îi invită pe clienții Băneasa Shopping City să experimenteze mai mult în perioada reducerilor de iarnă, pot fi accesate pe conturile personajelor: Ana AlexaIulia Alexa, Ioan David, Alex David.

Echipele participante:

Echipa Geometry Global
Ioana Ichim – Digital Copywriter
Bogdan Dinu – Digital Art Director
Bogdan Teodorescu – Head of Digital
Mihai Fetcu – Creative Director
Simona Costea – Client Service Director
Mina Ionescu – Head of Digital PM
Raluca Nanu – Account Manager
Manuela Fulga – Senior Account Manager
Andreea Apostoliu – Jr Strategic planner
Alina Croitoru – Corporate Communications Manager
Claudia Neagoe – PR Executive
Stefan Matei – DTP
Simona Chiritoiu – Traffic Manager

Echipa Băneasa Shopping City
Alexandru Bogdan – Marketing Director
Andrei Serbu – Campaign Coordinator
Andra Gari - Experiential Campaign Coordinator
Daniela Matei – PR Manager
Anca Paun - Content Coordination

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related