Gay în armată. O campanie acuzată de prea multă ”corectitudine politică”

Gay în armată. O campanie acuzată de prea multă ”corectitudine politică”

Armata britanică a lansat o campanie de recrutare zilele acestea, al cărei mesaj central este ”a aparține”. Reclamele, realizate de Karmarama, abordează subiecte sensibile precum orientarea sexuală și religia, teme care îi împiedică pe mulți să se înroleze. Teme care, bineînțeles, au iscat controverse și în rândul publicului. Unul dintre cele trei spoturi spune chiar că e ok să plângi și să ai emoții dacă ești soldat, ceea ce a nemulțumit mai ales foștii soldați. Aceștia au acuzat campania de ”corectitudine politică” și de faptul că este prea ”moale”. 

În răspuns la aceste critici, generalul Nick Carter, șeful armatei, a declarat că spoturile reflectă schimbările demografice din Marea Britanie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related