Un îndemn pentru billboarduri politice

Un îndemn pentru billboarduri politice

“Three Billboards Outside Ebbing, Missouri” tocmai a fost numit cea mai buna drama la Globurile de Aur, iar Frances McDormand cea mai buna actrita intr-o drama. Dar ce avem noi cu Globurile de Aur? Se intampla ca filmul cu pricina sa constituie un fir de inspiratie si implicare politica pentru publicitarii romani.  Lungmetrajul spune povestea unei mame care, la capatul neputintei si al durerii, a gasit o metoda prin care sa actioneze: 3 billboarduri cu mesaje intrigante. 

Raluca Feher isi indemna ieri colegii de industrie la o actiune asemanatoare.

 

Ca e gluma, ca e idealism, ca e pur si simplu scenariu de evadat cu mintea, colegii de industrie s-au adunat intr-un ”Hai” mobilizator:

Sa privim mai atent panourile publicitare anul acesta. Cine stie?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related