Huawei Consumer Business Group Romania și Echipa de PR, agenția de relații publice care se ocupă de comunicarea brand-ului la nivel local, au contribuit în 2017 la o percepție mai bună a țării noastre, prin intermediul campaniei The Face of Romania, campanie care le-a adus 3 premii la unele din cele mai importante competiții locale.
Astfel, campania The Face of Romania, demarată odată cu lansarea modelului Huawei P10, a câștigat Golden Award for Excellence la categoria Tech PR, din cadrul celei de-a XV-a ediții a competiției Romanian PR Award, la care se adaugă Silver Award for Excellence, la categoria Marketing pentru produse și servicii noi din cadrul aceleiași competiții, și Premiul I la categoria Best Use of Photography, în cadrul Webstock Awards 2017.
“Suntem mândri că am reușit să derulăm o campanie pentru 2 clienți. Primul e, cum altfel, Huawei, iar cel de-al doilea România. Chiar dacă am primit un singur brief, legat de promovarea gamei P10 pe plan local, am reușit să găsim o soluție atât creativă, cât și eficientă, prin care să facem mai mult: să punem în valoare atât performanțele foto ale telefonului, cât și portretele românilor cu care ne mândrim.”, a declarat Mihaela Negru, Managing Partner Echipa de PR.
Campania The Face of Romania s-a derulat în perioada mai – iulie 2017, avându-i în centru pe românii care, prin activitatea lor de zi cu zi, schimbă puțin câte puțin felul în care țara noastră este percepută. Pornind de la conceptul conform căruia “Fiecare chip spune o poveste”, Huawei România a dat glas poveștii acestor români într-un mod creativ, demonstrând că tehnologia se poate îmbina cu frumusețea chipului fotografiat.
Cum a reușit acest lucru? Cu ajutorul flagship-urilor seriei P, Huawei P10 și P10 Plus și a celor 10 fotografi implicați în campanie: Dragoș Asaftei, Călin Stan, Cristian Șuțu, Vlad Eftenie, Sorin Onișor, Marius Bărăgan, Tiberiu Arsene, Andrei Runcanu, Emanuel Romedea și Raluca Ciornea. Exploatând la maxim funcția cheie a smartphone-urilor P10 și P10 Plus, Modul Portret, aceștia au surprins portretele românilor frumoși din jurul lor și au împărtășit poveștile acestora cu mii de fani și utilizatori din mediul online.
“The Face of Romania este în primul rând despre români și apoi despre tehnologie. Am pornit la drum cu încredere și răbdare, știind că vom reuși să ne atingem scopul: nu acela de-a aduna mii de like-uri, share-uri sau vizitatori pe website, ci acela de-a răspândi cele mai frumoase povești, interesante și inspiraționale, ale românilor care schimbă lumea constant. Aceștia sunt adevărații eroi, cei care reușesc prin forțe proprii să fie un exemplu pentru generațiile care vin din urmă.
Ne bucurăm că am reușit să facem acest lucru într-un mod cât mai creativ și natural, cu ajutorul Modului Portret integrat în smartphone-urile Huawei, care ne-a ajutat să dăm un chip poveștilor surprinse. Iar premiul câștigat nu este doar al nostru, ci este al tuturor românilor!”, a declarat Alexandra Răuț, Brand Manager Huawei Romania Consumer Business Group.
Campania s-a derulat în 3 etape: în prima etapă, cei 10 fotografi implicați în campanie au surprins portretele românilor care reprezintă cu succes “Fața României”, portrete ce au fost încărcate pe platforma online www.faceofromania.com; în etapa următoare a campaniei, și românii au putut participa activ la campanie, fiind îndemnați să încarce la rândul lor portretele celor pe care îi admiră sau despre care consideră că reprezintă cu succes “Fața României” – pentru fiecare portret încărcat, Huawei a contribuit cu 10 mile pentru ca o persoană din afara țării să viziteze România, iar, în ultima etapă a campaniei, secțiunea Come to Romania, dedicată străinilor care își doreau să ne viziteze țara, a fost lansată.
Rezultatele campaniei s-au dovedit uluitoare: aproximativ 5 milioane de români au aflat despre inițiativa Huawei, prin intermediul rețelelor de socializare, a materialelor online generate în urma acestei campanii și al postărilor organice ale fotografilor implicați în campanie sau ale influencerilor, care au Share-uit sau postat conținut referitor la The Face of Romania.
Acesta nu e singurul premiu câștigat de Huawei Consumer Business Group împreună cu Echipa de PR: la premiile enumerate mai sus se adaugă și un Silver Award for Excellence, la categoria Tech PR, pentru proiectul Studio Lite.
Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări și deservesc o treime din populația lumii. În anul 2017, Huawei s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deține 17 centre R&D în țări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India și China. Făcând parte din cele 3 filiale ale companiei Huawei, Huawei Consumer BG pune la dispoziția utilizatorilor săi telefoane mobile, tablete, accesorii inteligente, dispozitive pentru acasă și servicii cloud etc. Cu peste 30 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, Huawei este orientată spre a oferi soluții inovatoare, care se traduc în experiențe extraordinare pentru consumatorii de pretutindeni.
Echipa de PR este o agenție de consultanță în relații publice independentă, care activează în România de 10 ani, livrând soluții creative pentru clienții săi, în funcție de specificul fiecăruia din aceștia. Printre ariile de expertiză ale agenției se numără: comunicare de marketing, comunicare corporate, strategii de comunicare integrate, managementul reputației, media relations, consultanță în comunicarea de criză, media trainings, strategii pentru social media, dezvoltarea de conținut de brand – video și editorial, precum și comunicarea în domeniul tech.