Jussi Pekkala (Creative/Copywriter, hasan & partners) credea că vor fi mai multe campanii românești pe care nu le va înțelege ca jurat la FIBRA #2. Dar nu a fost cazul. Din contră, câteva dintre ele ar fi putut fi făcute oriunde în lume. Ne-a spus asta când l-am prins într-o pauză între panelurile de discuții ale festivalului. A mai vorbit despre cum se vede România din reclamele ei, despre tehnologie și unde se dă lupta creativității în publicitate, în momentul de față.
Surprize la FIBRA#2
5-6 lucrări ar fi putut fi făcute ușor oriunde în lume. Asta a fost surpriza principală. Am crezut că vor fi mult mai multe lucrări legate de specificul local, pe care să nu le înțeleg sau să nu le apreciez. Dar nu a fost cazul.
Aveți multe glume. Apoi am observat multe subiecte care separă oamenii aici și care încearcă să rezolve aceste probleme.
Tehnologie si creativitate
Tehnologia ne ajută. Și ne ajută mult. Aveam televiziune, radio, print. Acum avem mult mai multe posibilități de a spune o poveste. Canale sociale, tehnici. Și am văzut multe lucruri bune aici, în România, folosind tehnologia. Aveți multe campanii cool în această privință.
Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.
Festivalul este organizat de IQads, platforma media dedicata industriilor creative din Romania.