E vorba despre creativitate, nu despre cât de mare ești, crede Levan Lepsveridze (Chief Creative Officer & Co-founder, Leavingstone), care preferă nișele și insighturile locale în publicitate. De altfel, a încercat să le explice colegilor din juriul FIBRA #2 unele lucruri care țineau de specificul local românesc asupra cărora aveau întrebări și care lui îi erau familiare, pentru că în acele puncte, Georgia și România se aseamănă. Levan ne-a vorbit mai mult despre local și global în publicitate, în interviul de mai jos:
Asemănări cu Georgia
Românii au idei curajoase. E rar să vezi. Pentru mine, ca georgian, multe lucruri mi-au părut familiare. Publicitatea românească e plină de insighturi culturale. M-a inspirat. Aproape fiecare case începe cu ”În România, facem...”. Sau ”avem tradiții în România”. Eu le-am înțeles. Alți mebri ai juriului aveau însă tot felul de întrebări și am încercat să le explic, pentru că Georgia și România se aseamănă.
Branduri mici
Publicitatea și brandurile sunt pentru public. Dacă publicul e local, trebuie să încerci să fii relevant local. Dacă ai un brand global, e diferit. Eu prefer nișele și lucrurile locale. Principala provocare e să arăți și să demonstrezi că și brandurile mici, din România sau Georgia, pot să inspire. E vorba despre creativitate, nu despre cât de mare ești.
Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.
Festivalul este organizat de IQads, platforma media dedicata industriilor creative din Romania.