ACTIV AD și INTERSNACK dezvoltă de multă vreme împreună diverse proiecte și campanii de comunicare, iar acum sărbătoresc a treia promoție festivă de Crăciun.
Sub sloganul "De Crăciun, ronțăi ce-i mai bun!", agenția s-a asigurat că îndeplinește toate dorințele Clientului de Sărbători: atractivitate și vizibilitate pentru produsele sărate de ronțăit, într-un sezon când oamenii tind să ofere mai mult dulciuri.
Astfel, ACTIV AD s-a pus pe treabă și a realizat o campanie promoțională multibrand cu premii pe loc în fiecare magazin din principalele Internațional Key Accounts.
Achiziționând orice produs Chio, Nutline, PomBar sau Gold Fischli, cumpărătorul poate câștiga o excursie all inclusive și chiar sania expusă în fiecare magazin în parte.
"Ne-am dorit o promoție ca un cadou de Crăciun: să te bucuri pe loc de premii! Plus, am dorit să le reamintim consumatorilor că și produsele sărate se află pe orice masă de Sărbători. După lunga colaborare cu ACTIV AD, ne bucurăm că ei înțeleg ce urmărim în fiecare proiect, ne surprind plăcut și sunt partenerii în care avem încredere că vor livra ce este mai bun." Rastislav Spavelko (Customer Marketing Director, Intersnack România).