Sylvie Borau, despre competițiile imaginare din mintea femeilor: ”Atitudinea provocatoare a modelelor este cea care suscită cel mai mult agresiunea indirectă și nu faptul că sunt slabe”

Sylvie Borau, despre competițiile imaginare din mintea femeilor: ”Atitudinea provocatoare a modelelor este cea care suscită cel mai mult agresiunea indirectă și nu faptul că sunt slabe”

În jurul brandurilor, reclamele vând o lume. Iar unii spun că e inutil să vorbim despre cât de neadevărată este ea. Face parte din convenția nescrisă și trebuie acceptată ca atare. Acolo oamenii se iubesc până la adânci bătrâneți, sunt frumoși, au case și suflete perfecte. Dar ce se întâmplă când universul creat de publicitate și, mai ales, imaginea oamenilor de acolo, au efecte nedorite în realitate? Care este responsabilitatea creativilor? Care sunt limitele lui a vinde și unde începe respectarea drepturilor umane? Anul acesta a fost un moment bun pentru industrie să înceapă să își pună astfel de întrebări. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related