Ce trebuie să faci ca să rămâi în memoria oamenilor? De multe ori, uităm să ne concentrăm pe lucrurile care contează cu adevărat: pasiunea, valorile personale și cunoștințele. În noua campanie dezvoltată de agenția V8 Interactive, Stella Artois și-a propus să recunoască și să susțină povești deosebite pentru a inspira oamenii să creadă în puterea dată de cunoaștere.
Cu o tradiție de peste 600 de ani în fabricarea berii, Stella Artois își dorește să inspire și să ajute la dezvoltarea unor povești care își vor lăsa amprenta asupra generațiilor viitoare. Aceste povești sunt legate de valorile brandului: pasiune, perfecțiune și devotament.
„Stella Artois invită consumatorii la o introspecție, la o redescoperire a visurilor și ambițiilor personale. Pornind de la povestea lui Sebastian Artois, ne-am dorit să ilustrăm impactul pe care îl pot avea meseriile făcute cu pasiune și devotament. Tu pentru ce vrei sa fii recunoscut?”, Mihaela Curcudel, Jr. Brand Manager
„Sunt ceea ce știu să fac”
Campania a fost lansată prin două video-uri ce ilustrează poveștile unor oameni cu personalități puternice: actorul Florin Piersic Jr. și designerul de interior Adela Pârvu. Cei doi se prezintă din perspectiva a ceea ce, cunoștințele specifice meseriei lor fiind cele care i-au format și i-au ajutat să devină cine sunt astăzi.
„Auzim, în fiecare zi, de oameni pasionați și determinați să-și lase amprenta în domeniul în care lucrează. Pornind de la mesajul de brand Stella Artois „Tu pentru ce vrei să fii recunoscut?”, am vrut să aflăm ce se află în spatele succesului unor nume relevante pentru munca lor. Cele două povești își propun să inspire oamenii să continue să muncească pentru visul lor, în ciuda obstacolelor pe care poate le întâmpină, pentru că rezultatele nu vor întârzia să apară.” , Adriana Luca, Jr. Copywriter
Bursele Stella Artois
Mesajul Stella Artois vine nu doar ca o inspirație, ci și ca un îndemn de a susține tinerele talente aflate la început de drum, pentru a ajuta la crearea unor noi povești memorabile. Stella Artois oferă două burse de minimum 5000 de euro unor studenți pasionați de actorie și arhitectură de interior. Valoarea burselor crește în timp real, în funcție de engagementul userilor pe Facebook, iar fiecare share dat unuia dintre cele două video-uri are aportul său.
Poți urmări poveștile intrând pe pagina de Facebook Stella Artois și te poți implica în campanie prin a da share unuia dintre cele două video-uri.
Echipele participante:
Echipa V8 Interactive
Andrei Cucoaneș – Creative Director
Oana Năstase – Head of Copy
Raluca Enea – Jr. Art Director
Adriana Luca – Jr. Copywriter
Corina Angearu – Client Service Director
Alina Tomescu – Account Manager
Iulia Bivolaru - Account Executive
Echipa Stella Artois
Mihaela Curcudel – Jr. Brand Manager
Alexandra Butoi – Senior Brand Manager
Ioana Albu – Digital Brand Manager
PR
Robert Rațiu - Inspiring Communication
Echipa de media
Cosmina Bandui - Zenith România
Vlad Bocean – Zenith România