Ne imaginăm discuția care a precedat această reclamă.
- Ne trebuie ceva super creativ, ceva care nu s-a mai văzut până acum. Ceva fantastic. Fabulos.
- Păi asta s-a tot făcut. Fantastic. Fabulos.
- Da, se face în fiecare zi, chiar.
- Oamenii sunt obișnuiți cu Neobișnuit.
- Și cu Special.
- Și cu unic.
- Mda, totul e unic.
- Și extraordinar.
- Apropo, am văzut o chestie pe Youtube, 10 ore cu vopseaua care se usucă.
- Mamăăă, ce tare.
- Ia, ia. Stați așa. Se leagă ceva aici.
Și uite așa, Samsung a ajuns să difuzeze în Marea Britanie cea mai lungă reclamă, de 3 minute și 20 de secunde, care arată doar niște rufe care se rotesc în mașina de spălat. Spotul, creat de Taylor Herring, a fost dat vineri, în primetime, pe Channel 4. Există și un moment de suspans maxim: când cineva apasă pe un buton. Și un cronometru, care îți arată cât timp ai pierdut din viață uitându-te la așa ceva. Și hashtagul ironic #LifesTooShort.