Discuție imaginară între niște creativi foarte plictisiți

Discuție imaginară între niște creativi foarte plictisiți

Ne imaginăm discuția care a precedat această reclamă. 

- Ne trebuie ceva super creativ, ceva care nu s-a mai văzut până acum. Ceva fantastic. Fabulos.

- Păi asta s-a tot făcut. Fantastic. Fabulos.

- Da, se face în fiecare zi, chiar.

- Oamenii sunt obișnuiți cu Neobișnuit. 

- Și cu Special.

- Și cu unic.

- Mda, totul e unic. 

- Și extraordinar. 

- Apropo, am văzut o chestie pe Youtube, 10 ore cu vopseaua care se usucă

- Mamăăă, ce tare. 

- Ia, ia. Stați așa. Se leagă ceva aici. 

Și uite așa, Samsung a ajuns să difuzeze în Marea Britanie cea mai lungă reclamă, de 3 minute și 20 de secunde, care arată doar  niște rufe care se rotesc în mașina de spălat. Spotul, creat de Taylor Herring, a fost dat vineri, în primetime, pe Channel 4. Există și un moment de suspans maxim: când cineva apasă pe un buton. Și un cronometru, care îți arată cât timp ai pierdut din viață uitându-te la așa ceva. Și hashtagul ironic #LifesTooShort. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related