Așa arată round-up-ul Kubis Interactive după cea de-a doua ediție a festivalului FIBRA, la care agenția a înscris proiecte reprezentative pentru identitatea sa: proiecte strict legate de strategia brandurilor pe care le reprezinta, bazate pe insight-uri valoroase și executate prin idei cu valoare de inovație tehnică.
Experimentul care a demonstrat vizual efectul pasiunii pentru muzică asupra creierului uman, inițiat de agenție pentru Grolsch, a fost creat ca parte din campania brandului pentru festivalul Awake.
Experimentul a fost creat cu ajutorul celor de la Aural Eye și a fost pregatit cu minuțiozitate timp de câteva luni – totul pentru ca totul să fie absolut perfect în cele doar 45 de minute de concert live, la care au asistat 14 subiecti, filmați cu 10 camere în timp ce sistemul dezvoltat special pentru acest experiment citea emoțiile și le transforma pe loc în artă vizuală.
Grolsh Awake Your Curiosity Experiment a adus agenției cele mai importante trofee de la această ediție FIBRA: GRAND FIBRA în categoria Craft; GOLD în categoria Craft / Best Use of Technology; SILVER în categoria Craft / Branded Tech; GOLD în categoria PR / Experiential / Stunts.
Singurul escape room din lume transmis și controlat live online a fost unul dintre proiectele cele mai pline de provocări pentru Kubis si Ursus. Vizibilitatea și succesul proiectului sunt dovezi în plus că relația client - agenție e în acest caz un parteneriat bazat pe positive vibes, sprijin reciproc și muncă umăr la umăr. Ca o încununare a acestui efort, Ursus Escape Room LIVE, a fost premiat, la randul său, cu trei trofee: BRONZE în categoria Digital / Web; SILVER în categoria Digital / Branded Games; BRONZE în categoria Craft / Branded Tech.
Parteneriatul Ursus - Kubis are ceva mai mult de 7 ani și o istorie frumoasă, plină de proiecte lucrate de echipe client-agenție cu adevărat sudate. Ursus Breweries a câștigat titlul de Clientul Anului, un premiu bine-meritat pentru curajul de a pune umărul la proiecte inovatoare.