La Fantana, liderul serviciilor de apa si cafea din Romania pe segmentul b2b, a lansat prima campanie integrata de comunicare pentru KAFUNE, sub semnatura Fun Coffee! Conceptul campaniei apartine GAV, care gestioneaza strategia, creatia si executiile TV si pentru digital. GAV a castigat contractul la capatul unui pitch dificil si complex, la inceputul acestei toamne. Agentia Free Communication, care a dezvoltat brandingul si strategia generala de comunicare KAFUNE, asigura consultanta in derularea campaniei si va implementa componentele de PR, online&social media si BTL. Strategia, planificarea si achizitia media au fost atribuite Media Investment.
KAFUNE este un brand cu spirit brazilian dezvoltat in Italia de catre unul dintre producatorii de traditie, cu o experienta de 90 de ani in selectia, prajirea si realizarea blendurilor de cafea. Finalizat in urma unui proces care a durat mai mult de un an, KAFUNE integreaza 7 sortimente - Aromao, Intenso, Arabica, Riserva, Forte, Filtro si Decaf - si doua variante principale de ambalare, cafea boabe si monodoze, pentru espresso si filtru. KAFUNE este disponibil clientilor b2b, horeca si rezidentiali prin canalele proprii ale La Fantana, respectiv prin forta sa de vanzari, precum si prin www.lafantana.ro si prin magazin.lafantana.ro.
KAFUNE este cuceritoare si tonica, intotdeauna proaspata si interesanta. Tumultuoasa si directa, este inspirata din ritmul vietii traite cu pofta sub soarele din America de Sud, unde fiecare zi e o mangaiere blanda-aspra. Campania de comunicare preia spiritul KAFUNE si il duce mai departe prin conceptul KAFUNE – Fun Coffee! KAFUNE devine ludica, amuzanta, ireverentioasa, ca un pumn de confetti aruncat intr-o sedinta plictisitoare. Ambasadorul KAFUNE este Andi Moisescu.
TVC
“KAFUNE este un brand tanar, dar puternic si energic, optimist si surprinzator. Suntem extrem de incantati sa il putem prezenta consumatorilor intr-o campanie care reuseste sa ii ilustreze atat de bine ADN-ul ”, a declarat Gabriela Amza, Director Marketing La Fantana.
“Lucrez cu antreprenori romani de mai bine de 25 de ani, dar am si experienta multinationalelor, asa ca pot spune ca e mult mai reconfortant si mai provocator sa lucrezi cu ei decat cu institutii si retete importate sau cu marci ready made. Producatorii si antreprenorii locali sunt un semn de vitalitate si de normalitate necesara intr-un context in care am uitat sensul acestor cuvinte, basca sa ne mai si bucuram... Iata de ce a fost nu doar o onoare profesionala, ci o reala bucurie sa lucram pentru La Fantana si noul lor brand, KAFUNE, cu atat mai mult cu cat am descoperit in spatele marcii oameni minunati. Unde mai pui ca ne-am reintalnit si cu echipa FreeComm, cu care in urma cu exact zece ani cream cea mai complexa campanie de natiune, Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007. Asa ca pentru noi nu doar KAFUNE e the Fun Coffee, ci intreaga experienta, asa ca asteptam urmatorul shot. Sau shooting”, a declarat Lucian Georgescu, Director General GAV.
“KAFUNE este un proiect la care lucram de mult si cu mare drag, este copilul nostru, al echipei comune La Fantana – FreeComm. Ne-a dat ocazia sa ne depasim competentele generale, pentru ca am dezvoltat inclusiv partea de branding, lucru pe care nu-l facem in mod curent. S-a dovedit ca o relatie stransa de parteneriat, bazata pe incredere si pe o cunoastere in profunzime a ambelor parti, poate depasi orice obstacole si valoreaza foarte mult pentru rezultatul final. A fost intens, de multe ori greu, dar a fost frumos si acum suntem mai aproape, mai prieteni, mai entuziasti, mai implicati. Nu mai suntem intr-o relatie agentie-client, suntem noi intre noi. Ma bucur ca GAV s-a alaturat acestei echipe, cred ca au abilitati creative deosebite si ca vor contribui semnificativ la atingerea obiectivelor ambitioase pe care La Fantana le are pentru KAFUNE”, a declarat Alexandra Dinita, Director General Free Communication.
Echipele:
Campania de comunicare integrata este gestionata din partea La Fantana de catre Cristian Amza - Presedinte si Director General, Gabriela Amza - Director Marketing si Ana-Maria Gate - Marketing Manager.
Din echipa GAV fac parte Lucian Georgescu - All-in-one, one-for-all ATL/TVC, Adrian Preda - Creative Director, Alexandru Borsan - Strategy Director, Oana Dragusin - Account Director, Cristian Ene - Online, Radu Zaharescu - Art Director, Remus Mihalcea - Copy, Constantin Elisei - Graphic Design, Cristian Velcu - DTP.
Din partea Free Communication contribuie la dezvoltarea campaniei Alexandra Dinita - Director General, Razvan Nastase - Account Director, Nadir Yusuf - Head of Digital, Paul Virvea - Account Manager, Nicoleta Matei - Events Manager, Radu Popa – Events Manager, Madalin Gherase - Art Director si Ciprian Maxim - Art Director.
Crina Bibicu – Media Director, Irina Vasile – Media Planner, Diana Parvulescu – OOH Manager si Cecilia Tanasoiu – Programmatic Director asigura sustinerea media din partea Media Investment.
La Fantana este un furnizor major de servicii de aprovizionare cu apa in sistem watercooler si purificator pentru companii si segmentul rezidential din Sud-Estul Europei si al doilea cel mai mare furnizor din Europa Centrala si de Est. Grupul este lider de piata in Romania si Serbia in solutii pentru furnizarea apei in sistem de imbuteliere (bottled watercooler) si purificator (POU). Compania estimeaza ca, dupa achizitia Blue Coffee Services in 2014 a devenit, de asemenea, lider pe segmentul serviciilor de cafea pentru companii.
Grupul, condus de catre Cristian Amza, a format si transformat efectiv piata de solutii de aprovizionare cu apa din Romania si Serbia si opereaza in prezent o afacere integrata cu acoperire nationala in cele doua tari, care include intregul lant de activitati, de la sursa de apa, la facilitatile de imbuteliere si pana la logistica si distributia proprie de apa si cafea la clienti.