Că social media a schimbat regulile jocului, nu mai este o noutate, și poate nici faptul că marketingul nu se mai analizează la scară mare, ci cât mai nișat. Ceea ce este însă nou, este autenticitatea și legitimitatea celor care au capacitatea să fie relevanți, pe categorii specifice de audiență. Îi numim micro influenceri și, înainte de toate, content creatori foarte buni.
Le SQUAD este o consecință firească, venită chiar dintr-o nevoie social media: aceea de a oferi un cadru, în care noua generație de influencers să fie reprezentați și să activeze împreună, în proiectele cu care se identifică prin valori.
“Am creat Le Squad pornind de la două aspecte importante din sfera social media: reprezentarea și apartenența. Eu, personal, m-am lovit de lipsa ambelor. Astfel, din încercarea noastră de a oferi o soluție care să înglobeze în structura sa cele două aspecte, a luat naștere Le Squad - un concept care să îi cuprindă pe content creatorii noi și cool ai momentului, oameni fresh, cu o gândire inovativă și content de calitate.
Așa cum îi spune și numele, am creat un squad, un grup de oameni ai online-ului, pe care i-am remarcat cu precădere pe Instagram, dar și pe blogurile personale sau canalele lor de Youtube.” , Alex Vang, managing partner Le SQUAD.
Mai mult decat relația cu content creatorii, Le SQUAD are o abordare pornită dintr-un background de advertising, mai degrabă decât din impresariere.
“Credem în storytelling, ca o direcție smart de abordare a unei campanii și în influential marketing, ca un tool autentic. Totodată, așa cum campaniile și bugetele se duceau nativ spre print/tv/radio, iar acum se duc, mainly, spre Facebook și Google Ads, credem că trendul este ca acestea să se ducă spre cei care au autenticitatea cea mai mare: adică, spre oameni.
Cel mai mare challenge, aici, este match-uirea brandurilor cu oamenii potriviți și alegerea celor care au legitimitate pe acel subiect și autenticitate, în general. În căutarea acestei autenticități, am realizat importanța micro influencerilor și a content creatorilor noi și cool ai momentului. Am realizat cât de importantă este creativitatea acestora și am remarcat parametrii superiori de engagement si ClickThroughRate.”, Mih Lovin, managing partner Le SQUAD.
Experiența din advertising și din proiectele de digital natives a fondatorilor Le SQUAD se reflectă și modul în care businessul abordează campaniile: primul pas în demararea unei campanii nu se bazează doar pe transmiterea unui brief de la client, spre influencer, ci pe identificarea ideii creative ce stă la baza viitoarei campanii. Mai mult decât media relations între părți, Le SQUAD este despre strategie și creație în social media.
Le SQUAD este înființată de Alex Vang (@alxvang), Mih Lovin (@MihLovin) și Alexandra Lungeanu-Paun și se alătură unei structuri de business în care se regăsesc: PGM ( agenție de event planning), Creative VR (studio de tehnologie axat pe experiențe imersive) si L2 (creative studio).